زمان مطالعه: 2 دقیقه

مرگ مرد جوان در دورهمی شبانه؛ جنایت مرموز یا مسمومیت با مشروبات الکلی؟

مرد جوان که با دوستانش به دورهمی رفته بود به طور مشکوکی فوت شد و آنها به عنوان مظنون در این ماجرا بازداشت شدند. مظنونان پرونده مدعی شدند، مشروب سمی باعث مرگ دوست‌شان شده است.
06 مهر 1401
شناسه : 90569
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90569
420+
بالا
مرد جوان که با دوستانش به دورهمی رفته بود به طور مشکوکی فوت شد و آنها به عنوان مظنون در این ماجرا بازداشت شدند. مظنونان پرونده مدعی شدند، مشروب سمی باعث مرگ دوست‌شان شده است.

حادثه 24 -  مرد جوان که با دوستانش به دورهمی رفته بود به طور مشکوکی فوت شد و آنها به عنوان مظنون در این ماجرا بازداشت شدند. مظنونان پرونده مدعی شدند، مشروب سمی باعث مرگ دوست‌شان شده است.

ساعت ۲و۳۰دقیقه بامداد یکشنبه سوم مهر امسال مرگ مشکوک پسر جوانی در یکی از بیمارستان‌های تهران به پلیس گزارش شد. در ادامه ماموران با حضور در محل و تحقیقات اولیه متوجه شدند مرد فوت‌شده را دو نفر از دوستانش به آنجا منتقل کرده‌اند اما تلاش پزشکان موثر نبوده و او فوت کرده است. ماموران سپس از دو دوست جوان فوت‌شده تحقیق کردند که یکی از آنها در جریان تحقیقات گفت: ما سه نفر از دوستان قدیمی بودیم، گاهی باهم مشروب می‌خوردیم. شب قبل هم دوباره مشروب خوردیم که بعد از زمان کوتاهی حال دوستم بد و بیهوش شد. هرچه کردیم به‌هوش نیامد، ترسیده بودیم و تنها فکری که به ذهن‌مان رسید، این بود که او را به بیمارستان برسانیم. فکر نمی‌کردیم او فوت کند. گمان می‌کنم مشروب مسموم بوده و باعث مرگ دوست‌مان شده است. این در حالی بود که دوست او نیز گفته‌های مشابهی را درباره مرگ مرد جوان اعلام کرد. ماموران هنگام تحقیق از این دو نفر، متوجه آثار خراش‌هایی روی بدن یکی از آنها شدند که نشان از درگیری داشت. همین سرنخ کافی بود که ماموران احتمال دهند مرگ این جوان براثر مصرف مشروب نبوده و احتمال دارد به قتل رسیده باشد. ماجرای مرگ مشکوک این جوان به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد. با هماهنگی قضایی دوستان جوان فوت‌شده به عنوان مظنون در پرونده مرگ او بازداشت و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شدند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر