زمان مطالعه: 3 دقیقه

دستگیری سارقی که عاشق باب اسفنجی بود

سارقی که با پوشیدن شلوار و جوراب باب‌اسفنجی وارد 5آپارتمان در ایالت اوکلاهما شده و دست به سرقت می‌زد، در جریان یک اتفاق عجیب شناسایی و دستگیر شد.
06 مهر 1401
شناسه : 90565
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90565
242+
بالا
سارقی که با پوشیدن شلوار و جوراب باب‌اسفنجی وارد 5آپارتمان در ایالت اوکلاهما شده و دست به سرقت می‌زد، در جریان یک اتفاق عجیب شناسایی و دستگیر شد.

حادثه 24 -  سارقی که با پوشیدن شلوار و جوراب باب‌اسفنجی وارد 5آپارتمان در ایالت اوکلاهما شده و دست به سرقت می‌زد، در جریان یک اتفاق عجیب شناسایی و دستگیر شد.

به نقل از فاکس‌نیوز، سرقت‌های خشن ادوارد پرایس بین ماه‌های تیر و شهریور در شهر تولسا رخ داد. شاکیان به پلیس گفتند که زمانی که در آپارتمان خود حضور نداشتند، مردی با شکستن در، وارد آپارتمان آنها شده و اقدام به سرقت تجهیزات الکترونیکی، تلویزیون و حتی اسلحه و مهمات موجود در خانه‌شان کرده است.

با وقوع 5سرقت مشابه در این شهر، مأموران پلیس که حدس می‌زدند پای یک سارق سریالی در میان است، تحقیقات برای شناسایی او را آغاز کردند. آنها متوجه شدند که در جریان برخی ‌سرقت‌ها، افرادی شاهد ورود سارق به آپارتمان‌ها بوده‌اند. این شاهدان به مأموران گفتند که سارق مردی جوان بوده که نقاب به‌صورت داشته و پس از آنکه با لگد در آپارتمان‌های موردنظرش را می‌شکسته، وارد آنجا شده و دست به سرقت زده است. اما مهم‌ترین نکته‌ای که شاهدان در جریان تحقیقات پلیس به آن اشاره کردند، این بود که سارق در تمامی سرقت‌ها شلوار و جورابی با طرح باب‌اسفنجی، شخصیت معروف کارتونی، به پا داشته و این مسئله توجه آنها را جلب کرده بود.

هر چند هیچ‌یک از شاهدان چهره سارق را ندیده بود، اما با سرنخ‌هایی که آنها در اختیار پلیس قرار داده بودند، تحقیقات برای دستگیری این مرد ادامه یافت تا اینکه مدتی قبل اتفاق عجیبی رخ داد.

پلیس شهر تولسا چند روز قبل اعلام کرد که عامل سرقت‌های سریالی را که جوانی به نام ادوارد پرایس است، در جریان یک ماجرای عجیب شناسایی و دستگیر کرده است.

براساس اعلام پلیس، این سارق تحت تعقیب پس از دستبرد به 5آپارتمان تصمیم گرفته بود اموال سرقتی را از طریق فیسبوک به فروش برساند. او از لوازم سرقتی عکس گرفته و این عکس‌ها را در فیسبوک بارگذاری کرده بود تا اینکه پلیس به‌صورت اتفاقی این عکس‌‌ها را دید. یکی از مأموران پلیس هنگام دقت‌کردن به عکس‌ها متوجه نکته مهمی شد. در پس‌زمینه عکس‌ها یک شلوار و جوراب در گوشه‌ای از خانه به چشم می‌خورد که طرح باب‌اسفنجی روی آنها بود. مأمور پلیس وقتی بیشتر دقت کرد متوجه شد که این طرح‌ها همانی است که شاهدان از دزد سریالی آپارتمان‌ها به‌خاطر سپرده بودند. در ادامه تحقیقات معلوم شد فردی که عکس‌ها را منتشر کرده، جوانی به نام ادوارد پرایس است که سال‌های گذشته نیز به اتهام سرقت دستگیر شده بود اما از آنجا که هیچ‌یک از شاهدان حاضر نشده بودند در دادگاه حاضر شوند، وی تبرئه و آزاد شده بود.

با این اطلاعات، مأموران پلیس موفق شدند دستور قضایی برای ورود به خانه این مظنون را گرفته و چند روز قبل وارد آنجا شوند. آنها در خانه ادوارد پرایس بسیاری از اقلام سرقت‌شده از مالباختگان ازجمله تلفن‌های همراه، آی‌پد، تفنگ ساچمه‌ای، تپانچه، مهمات، تلویزیون و روترهای اینترنتی کشف کنند. آنها همچنین در ماشین لباسشویی شلوار و جوراب‌های باب اسفنجی که ادوارد هنگام سرقت‌ها آنها را به پا داشت، کشف کردند. با این کشفیات مرد جوان به سرقت‌‌های سریالی متهم شد و پلیس اعلام کرده که تمامی اموال مسروقه کشف شده در خانه این فرد به مالباختگان بازگردانده شده است.

تازه ترین رویدادهای جهان را در صفحه اخبار جهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر