زمان مطالعه: 4 دقیقه

وقوع 4 جنایت هولناک در تهران در 2 روز

در 2روز اول هفته، ٤پرونده در دادسرای جنایی پایتخت تشکیل شد و تحقیقات برای رازگشایی از این پرونده‌ها آغاز شده است.
06 مهر 1401
شناسه : 90564
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90564
288+
بالا
در 2روز اول هفته، ٤پرونده در دادسرای جنایی پایتخت تشکیل شد و تحقیقات برای رازگشایی از این پرونده‌ها آغاز شده است.

حادثه 24 -  در 2روز اول هفته، ٤پرونده در دادسرای جنایی پایتخت تشکیل شد و تحقیقات برای رازگشایی از این پرونده‌ها آغاز شده است.

ساعت ١٥ شنبه دوم مهرماه به قاضی ساسان غلامی بازپرس، جنایی تهران خبر رسید که نوجوانی در درگیری به قتل رسیده است. محل جنایت یک کارگاه خیاطی در حوالی بازار تهران بود که تیم جنایی برای انجام تحقیقات راهی آنجا شد. آنطور که بررسی‌ها نشان می‌داد مقتول ١٧سال سن داشت و قاتل نیز ٢٤سال. آنها با یکدیگر همکار بودند و اهل کشور افغانستان. ظاهرا بر سر مسائل سیاسی کشورشان و ورود طالبان باهم اختلاف داشتند و بحث می‌کردند تا اینکه به‌گفته شاهدان، روز حادثه بار دیگر بر سر این مسائل با هم درگیر شدند که دعوای آنها پایان خوشی نداشت و جوان ٢٤ساله جان نوجوان ١٧ساله را گرفت. به‌دنبال این حادثه مرگبار متهم به قتل بازداشت شد و تحقیقات از وی ادامه دارد.

دومین حادثه مرگبار ساعت ٢٣ شنبه شب مقابل سوپرمارکتی در یکی از خیابان‌های تهران رقم خورد. آن شب قاتل که جوانی ٣٤ساله بود برای خرید از خانه‌اش خارج شد تا به سوپرمارکتی که در نزدیکی خانه بود برود. در بین راه با مقتول برخورد کرد و به او تنه زد. مقتول هم حرف‌های نامربوطی زد که همین موجب شد تا درگیری میان آنها شکل بگیرد که پایان خونینی داشت. قاتل و مقتول که با یکدیگر کل کل می‌کردند ناگهان کارشان به زد و خورد کشیده شد و قاتل با شیشه نوشابه شکسته جان مقتول را گرفت. عامل این درگیری مرگبار بازداشت شد و در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت ناخواسته دستانش به جنایت آلوده شده و هرگز فکر نمی‌کرده تبدیل به قاتل شود. او درحالی‌که پشیمان بود مدعی شد که در لحظه عصبانیت نتوانسته خشم خودش را کنترل کند و بدون قصد قبلی دست به جنایت زده است. او هم‌اکنون در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته و تحقیقات از او ادامه دارد.

سومین حادثه‌ای که در پایتخت شکل گرفت و موجب تشکیل پرونده جنایی شد بامداد یکشنبه سوم مهر اتفاق افتاد. آن روز به قاضی ساسان غلامی، بازپرس جنایی تهران خبر دادند که پسری جوان به طرز مشکوکی جانش را از دست داده است. به دستور قاضی تحقیقات در این‌باره آغاز و مشخص شد که متوفی شب حادثه با 2نفر از دوستانش دور هم بوده‌اند که ناگهان حالش بد شده و دوستانش او را به بیمارستان انتقال داده‌اند. آنها مدعی شدند که متوفی مشروبات الکلی مصرف کرده و ناگهان حالش بد شده است اما روی بدن یکی از دوستان فرد جان‌باخته، آثار درگیری و کبودی دیده می‌شد که نشان می‌داد دقایقی قبل با فردی درگیر شده است. همین کافی بود تا بازپرس جنایی دستور بازداشت 2دوست متوفی را که اظهارات ضد‌و نقیضی مطرح می‌کردند صادر کند. از سوی دیگر جسد فرد جان باخته به پزشکی قانونی منتقل شده تا علت اصلی مرگ او مشخص و اسرار این حادثه مرموز رازگشایی شود.

اما چهارمین و آخرین پرونده جنایی که روز یکشنبه در دادسرای جنایی تهران تشکیل شد درباره ادعای هولناک مردی میانسال بود که ادعا می‌کرد ٥ نفر را کشته است. این فرد وقتی پیش روی قاضی ساسان غلامی بازپرس جنایی تهران قرار گرفت، چنین گفت: از مدتی قبل با چند نفر از آشنایان خود دچار اختلافات شدیدی شدم و چون آنها پشت سرم حرف‌های نامربوطی زده بودند خشمگین شدم و از همان روزها آتش کینه در دلم روشن شد و تا انتقام نمی‌گرفتم آرام نمی‌شدم. بنابراین تصمیم گرفتم نقشه‌ای بکشم برای انتقام‌جویی. وی ادامه داد: در نهایت تصمیم گرفتم جان هر ٥نفر که از اعضای یک خانواده بودند را بگیرم. سرانجام هر ٥نفر را کشتم و اجسادشان را در کانال آبی حوالی خیابان رازی رها کردم.

اگرچه با توجه به‌گفته‌های عجیب و تناقض‌گویی‌های متهم احتمال می‌رود او دچار اختلال روحی بوده و اعترافات او دروغین و داستان خیالی باشد، اما با وجود این متهم بازداشت شده و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد تا معمای این پرونده رازگشایی و مشخص شود که آیا گفته‌های متهم حقیقت دارد یا نه.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر