زمان مطالعه: 1 دقیقه

2 کشته در درگیری های شب گذشته کرمانشاه با سلاح غیرسازمانی

حادثه 24 - دادستان کرمانشاه گفت: متأسفانه در درگیری‌های شب گذشته در کرمانشاه ۲ نفر کشته شده‌اند که مطمئن هستیم این اتفاق توسط عوامل ضدانقلاب رخ داده ، چرا که این افراد با سلاح‌های غیرسازمانی هدف قرار گرفته‌اند.
30 شهریور 1401
شناسه : 90475
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90475
705+
بالا
حادثه 24 -  دادستان کرمانشاه گفت: متأسفانه در درگیری‌های شب گذشته در کرمانشاه ۲ نفر کشته شده‌اند که مطمئن هستیم این اتفاق توسط عوامل ضدانقلاب رخ داده ، چرا که این افراد با سلاح‌های غیرسازمانی هدف قرار گرفته‌اند.

حادثه 24 -  دادستان کرمانشاه گفت: متأسفانه در درگیری‌های شب گذشته در کرمانشاه ۲ نفر کشته شده‌اند که مطمئن هستیم این اتفاق توسط عوامل ضدانقلاب رخ داده ، چرا که این افراد با سلاح‌های غیرسازمانی هدف قرار گرفته‌اند.

شهرام کرمی دادستان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نا آرامی‌های روز گذشته کرمانشاه، اظهار کرد: متأسفانه در جریان اغتشاشات روز گذشته ۲ نفر به قتل رسیده‌اند.

وی افزود: مطمئن هستیم این اتفاق توسط عوامل ضدانقلاب رخ داده چراکه این افراد با سلاح‌های غیرسازمانی هدف قرار گرفته‌اند.

دادستان کرمانشاه ادامه داد: در جریان این نا آرامی‌ها ۲۵ نفر از معترضین و نیروهای انتظامی و همچنین مردم عادی که توسط معترضین مورد هجوم قرار گرفتند، نیز مجروح شده‌اند.

وی در پایان از خانواده‌ها خواست، مواظب جوانان و نوجوانان خود باشند تا وارد این قضایا نشوند. چون ضدانقلاب قطعا در صدد برانگیخته کردن جوانان است.

آخرین اخبار «حوادث کرمانشاه» را در صفحه حوادث کرمانشاه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر