زمان مطالعه: 3 دقیقه

تذکر نمایندگان مجلس درباره اصلاح رتبه‌بندی معلمان

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر یک نماینده به وزیر اقتصاد درباره ضرورت پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۰ را قرائت کرد.
29 شهریور 1401
شناسه : 90451
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90451
506+
بالا
عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر یک نماینده به وزیر اقتصاد درباره ضرورت پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۰ را قرائت کرد.

حادثه 24 -  عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر یک نماینده به وزیر اقتصاد درباره ضرورت پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۰ را قرائت کرد.

سیدمحسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر 19 تن از نمایندگان خطاب به رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش درباره لزوم تسریع در اصلاح آیین نامه رتبه بندی معلمان و همچنین مشمولیت مستخدمین معلمان طرح مهرآفرین در این آیین نامه رتبه بندی.

تذکر سیدمجتبی محفوظی نماینده آبادان به رئیس جمهور و وزرای اقتصاد، نیرو و کشاورزی مبنی بر لزوم رسیدگی و برخورد با فاجعه زیست محیطی ناشی از صنعت نیشکر در خوزستان.

-تذکر جعفر راستی نماینده شبستر و جمعی از نمایندگان خطاب به وزیر نیرو درباره تسریع در احیای دریاچه ارومیه.

-تذکر سیدالبرز حسینی نماینده خدابنده و جمعی از نمایندگان به وزیر کشور مبنی بر ضرورت اجرای ماده 5 قانون حمایت از احیا، بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری.

-تذکر مهدی شریفیان نماینده تهران و جمعی از نمایندگان به وزیر بهداشت مبنی بر ضرورت ارائه راهکار برای کاهش نسبت پزشک و متخصص به جمعیت در کشور و تذکر به وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر لزوم برنامه ریزی برای اجرای دقیق و کامل الگوی کشت.

-تذکر رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور مبنی بر لزوم تخصیص اعتبار برای جلوگیری از بحران ها ناشی از بلایای طبیعی در کشور.

-تذکر محمدحسن آصفری نماینده اراک و جمعی از نمایندگان خطاب به وزیر صمت مبنی بر لزوم نظارت بر هزینه خدمات دهی گروه های امداد خودروی شرکت های خودروساز و تذکر به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر فرهنگ مبنی بر لزوم توجه به حقوق و دستمزد کارکنان نهاد کتابخانه های کشور.

-تذکر سیدعلی موسوی ملکان نماینده ملکان و جمعی از نمایندگان خطاب به وزیر ورزش مبنی بر لزوم نظارت بر عملکرد فدراسیون ها، کمیته ها و انجمن های ورزشی.

-تذکر هاجر چنارانی نماینده نیشابور به وزیر راه در خصوص لزوم رسیدگی به افزایش قیمت بلیط عتبات عالیات و چرایی آن و تذکر به وزیر کشور مبنی بر ضرورت افزایش نظارت بر عملکرد دستگاه های مجری هزینه ها و امکانات زائران اربعین.

-تذکر محسن زنگنه نماینده تربت حیدریه و جمعی از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر لزوم اصلاح سیاست های غلط در خصوص واردات شکر.

-تذکر صدیف بدری نماینده اردبیل خطاب به رئیس جمهور مبنی بر لزوم تعیین تکلیف کمک هزینه مراکز توانبخشی غیردولتی سالمندان از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور.

-تذکر قدرت الله حمزه شلمزاری نماینده اردل به وزیر امور اقتصادی مبنی بر ضرورت پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 1400.

آخرین اخبار اجتماعی را در صفحه اخبار اجتماعی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر