زمان مطالعه: 1 دقیقه

فروریختن ساختمان ۲ طبقه بر اثر گودبرداری در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از ریزش ساختمان ۲طبقه به دلیل گودبرداری در زمین مجاور خبر داد.
28 شهریور 1401
شناسه : 90418
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90418
720+
بالا
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از ریزش ساختمان ۲طبقه به دلیل گودبرداری در زمین مجاور خبر داد.

حادثه 24 -  سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از ریزش ساختمان ۲طبقه به دلیل گودبرداری در زمین مجاور خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به حادثه ریزش آوار در اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت ۲۱ و ۲۷ دقیقه شب گذشته به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه ریزش آوار منزل مسکونی دو طبقه در مجاورت زمین گودبرداری شده واقع در خیابان امید شرقی اتفاق افتاده است، ابراز داشت: بلافاصله با توجه به احتمال ریزش مجدد آوار اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شماره ۲ و شماره ۱۹ به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: خوشبختانه به محض خارج کردن سه نفر از ساکنان، این منزل دچار تخریب شد پس از جستجوی دقیق مشخص شد هیچ فرد دیگری در زیر آوار حضور نداشته است اما متأسفانه بر اثر این حادثه بیش از ۵۰ درصد این منزل تخریب شد.

وی به شهروندان توصیه کرد تا با توجه به احتمال ریزش ساختمان‌های در مجاورت محل گودبرداری شده، یا در حال گودبرداری موارد اجرایی حتماً با نظارت متخصص مربوطه و با رعایت کامل و دقیق نکات ایمن صورت پذیرد.

آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر