زمان مطالعه: 1 دقیقه

کشته شدن دو نفر در تصادف اتوبوس با شتر در محور بزمان –ریگان

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از برخورد یک اتوبوس با احشام و 2 فوتی و مجروحیت 22 نفر از مسافران درمحور بزمان –ریگان خبر داد.
28 شهریور 1401
شناسه : 90415
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90415
986+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از برخورد یک اتوبوس با احشام و 2 فوتی و مجروحیت 22 نفر از مسافران درمحور بزمان –ریگان  خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از برخورد یک اتوبوس با احشام و 2 فوتی و مجروحیت 22 نفر از مسافران درمحور بزمان –ریگان  خبر داد.

  سرهنگ  حسن کیخا  در تشریح جزئیات این حادثه گفت: در ساعت 19:10 یک دستگاه اتوبوس اسکانیا از مبدا  ایرانشهر به شیراز  در کیلومتر 120 محور  بزمان –ریگان  با یک نفر شتر در مسیر برخورد و پس از انحراف به صورت رخ به رخ با یک دستگاه کامیون کشنده که از مسیر  بم به ایرانشهر  در حرکت بوده، برخورد می‌نماید.

وی افزود: بر اثر این برخورد متاسفانه راننده اتوبوس و کامیون در دم فوت نموده و 22 نفر از مسافران مجروح که بلافاصله توسط عوامل امدادی جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند.

این مقام انتظامی، در خصوص علت وقوع این حادثه بیان داشت: طبق اعلام نظریه کارشناسان پلیس راه در بررسی اولیه به نظر می‌رسد که مسِئول هدایت احشام شتر به دلیل رها کردن آنهادر سطح راه بدون علائم هشداردهنده و همچنین راننده اتوبوس به علت عدم توجه به جلو مقصر بودند از رانندگان خواست ضمن رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی با هوشیاری کامل و به دور از هرگونه شتاب رانندگی کنند تا امنیت جانی خود و دیگران را حفظ و مانع از بروز حوادث تلخ و ناگوار شوند.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر