زمان مطالعه: 2 دقیقه

کارشناسی خودرو، شگرد سارق حرفه ای برای سرقت

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در غرب تهران خبر داد و گفت: متهم به بهانه خرید خودرو و انجام امورات کارشناسی، خودروی فروشندگان را سرقت می‌کند.
28 شهریور 1401
شناسه : 90397
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90397
442+
بالا
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در غرب تهران خبر داد و گفت: متهم به بهانه خرید خودرو و انجام امورات کارشناسی، خودروی فروشندگان را سرقت می‌کند.

حادثه 24 -  رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در غرب تهران خبر داد و گفت: متهم به بهانه خرید خودرو و انجام امورات کارشناسی، خودروی فروشندگان را سرقت می‌کند.

سرهنگ کارآگاه  علی ولیپور گودرزی  گفت: با وقوع یک فقره سرقت خودرو در یکی از مراکز تشخیص رنگ در محله ستارخان موضوع رسیدگی به این پرونده در دســتور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: با تحقیقات میدانی و پیوسته کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی مشخص شد، سارق پس از شناسایی مال باخته در یکی از سایت‌های خرید و فروش اینترنتی برای مشاهده خودرو مذکور با وی در یکی از مراکز تشخیص رنگ قرار گذاشته است.

 رئیس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد، سارق پس از مواجهه با مال باخته در مرکز تشخیص رنگ با سوءاستفاده از ازدحام جمعیت اقدام به سرقت وسیله نقلیه کرده و متواری شده است.

 سرهنگ گودرزی تصریح کرد: بنابرحساسیت موضوع، تیمی از کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین کشف جرم، مخفیگاه متهم را با تلاش‌های شبانه‌روزی در استان البرز شناسایی کردند.

 این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم قضایی راهی مخفیگاه متهم شدند و در یک عملیات منسجم وی را دستگیر کردند.

 رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: متهم سابقه دار پس از انتقال به پایگاه دوم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت‌خودروی مال باخته در تهران و چند فقره سرقت خودرو و موبایل دیگر با این شگرد اعتراف کرد.

 سرهنگ کارآگاه گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر