زمان مطالعه: 1 دقیقه

آتش‌سوزی یک سردخانه میوه در مهاباد مهار

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: حریق شدید در یک سردخانه میوه این شهرستان پس از پنج ساعت تلاش مداوم آتش نشانان مهار شد.
27 شهریور 1401
شناسه : 90358
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90358
142+
بالا
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: حریق شدید در یک سردخانه میوه این شهرستان پس از پنج ساعت تلاش مداوم آتش نشانان مهار شد.

حادثه 24 -  رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: حریق شدید در یک سردخانه میوه این شهرستان پس از پنج ساعت تلاش مداوم آتش نشانان مهار شد.

رحمان احمدی گفت: طی گزارش آتش سوزی در ساعت ٢٣:۴٨ شب گذشته مبنی بر وقوع حریق در یکی از سردخانە‌های این شهرستان واقع در سه راهی روستای «اگریقاش»، آتش نشانان این سازمان بە سرعت خود را به محل حادثە رساندە و نسبت بە اطفای حریق اقدام کردند.

 وی افزود: شدت آتش به حدی زیاد بود کە طی هماهنگی‌های لازم، ایستگاه‌های آتش نشانی پتروشیمی، روستای قم قلعە و شهرک صنعتی نیز برای کمک رسانی به اطفای حریق به محل فرا خوانده شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد ادامه داد: این حادثه پس از پنج ساعت تلاش، توسط تیم‌های عملیاتی مهار شد و متاسفانه یک نفر از پرسنل آتش نشانی مهاباد نیز در این عملیات دچار مصدومیت شد کە تحویل نیروهای فوریت‌های پزشکی مستقر در محل شد.

احمدی با بیان اینکه گزارش‌های اولیە کارشناسی از علت حادثە در دست بررسی است، اضافه کرد: این حریق خسارت مالی زیادی بر جای گذاشته که برآورد میزان آن در حال انجام است.

آخرین اخبار «حوادث آذربایجان غربی» را در صفحه حوادث آذربایجان غربی و حوادث ارومیه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر