زمان مطالعه: 2 دقیقه

کشف جسد مرد جوان در بیابان های مشهد/ مقتول به شدت شکنجه شده است

پیکر نیمه جان جوان 29 ساله‌ای که آثار شکنجه روی پیکرش نمایان بود، روز گذشته در بیابان‌های حاشیه مشهد کشف شد اما او دقایقی بعد در بیمارستان جان سپرد و بدین ترتیب یک جنایت هولناک در سناریوی رمزآلود قرار گرفت.
27 شهریور 1401
شناسه : 90349
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90349
936+
بالا
پیکر نیمه جان جوان 29 ساله‌ای که آثار شکنجه روی پیکرش نمایان بود، روز گذشته در بیابان‌های حاشیه مشهد کشف شد اما او دقایقی بعد در بیمارستان جان سپرد و بدین ترتیب یک جنایت هولناک در سناریوی رمزآلود قرار گرفت.

حادثه 24 -  پیکر نیمه جان جوان 29 ساله‌ای که آثار شکنجه روی پیکرش نمایان بود، روز گذشته در بیابان‌های حاشیه مشهد کشف شد اما او دقایقی بعد در بیمارستان جان سپرد و بدین ترتیب یک جنایت هولناک در سناریوی رمزآلود قرار گرفت.

سپیده دم روز گذشته، جوان 33 ساله‌ای که با پابندهای الکترونیکی از زندان آزاد شده است، از گوشی تلفن یک چوپان، با مردی تماس گرفت و به او گفت: برادرزاده‌ات را کتک زده‌اند و پیکر نیمه جانش را در بیابان‌انداخته‌اند!

در پی این تماس تلفنی بلافاصله جست و جوها برای یافتن پیکر «ح» در بیابان‌های اطراف روستای اسماعیل آباد آغاز شد و مدتی بعد بستگان «ح» او را در حالی عریان یافتند که آثار شکنجه   روی بدنش نمایان بود و بخشی از گوش وی را نیز بریده بودند. پیکر نیمه جان جوان 29 ساله به بیمارستان رضوی مشهد انتقال یافت اما او دقایقی بعد به کما رفت و جان سپرد. با مرگ این جوان، بلافاصله مراتب به قاضی ویژه قتل عمد اعلام شد و بدین ترتیب گروه ورزیده‌ای از نیروهای انتظامی به فرماندهی سرگرد جعفر عامری (رئیس کلانتری سپاد) تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی عامل یا عاملان این جنایت هولناک آغاز کردند. بررسی‌های مقدماتی عوامل انتظامی بیانگر آن بود که ماجرای مذکور در یک سناریوی رمزآلود مرتبط به موادمخدر رخ داده است. بنابراین گروه مشترکی از نیروهای تجسس و اطلاعات کلانتری سپاد وارد عمل شدند و با دستورات ویژه قاضی صادق صفری دامنه تحقیقات را به سوی اطرافیان و نزدیکان مقتول 29 ساله کشاندند. ادامه بررسی‌ها نشان داد که دایی مقتول با استفاده از تلفن یک چوپان شب هنگام با عموی «ح» (مقتول) تماس گرفته و او را در جریان رها شدن پیکر زخمی و عریان «ح» در بیابان‌های اطراف اسماعیل آباد قرار داده است. به همین دلیل نیروهای عملیاتی کلانتری با هماهنگی قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب، فاروق دایی 33 ساله مقتول را در حالی دستگیر کردند که پابندهای الکترونیکی داشت و به تازگی از زندان آزاد شده بود.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر