زمان مطالعه: 1 دقیقه

شهادت علی سراوانی مامور انتظامی گلستان در درگیری با اشرار

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: در تیراندازی تعدادی از افراد در یکی از روستاهای رامیان استواریکم علی سراوانی به درجه رفیع شهادت نائل شد.
26 شهریور 1401
شناسه : 90338
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90338
532+
بالا
فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: در تیراندازی تعدادی از افراد در یکی از روستاهای رامیان استواریکم علی سراوانی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: در تیراندازی تعدادی از افراد در یکی از روستاهای رامیان استواریکم علی سراوانی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید دادگر اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110مبنی بر تیراندازی تعدادی از افراد در یکی از روستاهای شهرستان رامیان بلافاصله ماموران انتطامی برای بررسی موضوع  به محل اعزام شدند.

 وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل مشخص شد تعدادی از افراد که به دلیل اختلافات قبلی با هم درگیر بودند، اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری به سمت هم می کنند که در همین راستا استواریکم علی سراوانی که به همراه دو نفر از همکاران خود جهت دستگیری ضاربان و حفظ نظم و امنیت در محل حضور یافته بود، مورد اصابت گلوله قرار گرفت که بلافاصله به بیمارستان اعزام شد. اما متاسفانه به علت شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 فرمانده انتظامی گلستان با تسلیت شهادت این همکار  انتظامی به خانواده شهید و مجموعه انتطامی استان و مردم شهید پرور استان گلستان تصریح کرد: در همین راستا با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، بلافاصله عوامل دخیل در درگیری و تیراندازی شناسایی و دستگیر شدند.

 دادگر تصریح کرد: هم اکنون ضمن تشکیل پرونده، تحقیقات فنی در این زمینه آغاز شده است.

آخرین اخبار «حوادث گلستان» را در صفحه حوادث گلستان و حوادث گرگان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر