زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات چاقوکشی خونین در مسجد حاج‌عباس شیراز/ 8 نفر مصدوم شدند

فرمانده انتظامی شیراز اعلام کرد: فردی که صبح امروز چند شهروند را در مسجد حاج‌عباس شیراز به وسیله چاقو مجروح کرده بود، دستگیر شد.
25 شهریور 1401
شناسه : 90321
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90321
463+
بالا
فرمانده انتظامی شیراز اعلام کرد: فردی که صبح امروز چند شهروند را در مسجد حاج‌عباس شیراز به وسیله چاقو مجروح کرده بود، دستگیر شد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شیراز اعلام کرد: فردی که صبح امروز چند شهروند را در مسجد حاج‌عباس شیراز به وسیله چاقو مجروح کرده بود، دستگیر شد.

سرهنگ فرج شجاعی جمعه ۲۵ شهریور در گفت و گو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۹ صبح امروز، برابر تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر چاقو خوردگی چند نفر شهروند در یکی از مساجد شیراز بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص گردید مردی ۳۲ ساله اهل یکی از شهرستان های اطراف شیراز  به دلایل نامعلومی  ۸ نفر شهروند را پس از پایان مراسم دعای ندبه در مسجد حاج‌عباس با چاقو مجروح کرده است.

این مقام انتظامی افزود: متهم با  تلاش ماموران کلانتری ۳۴ جام جم دستگیر و به مقر انتظامی و ۸ نفر مصدوم نیز توسط ۴ دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز اظهار کرد: برابر استعلام انجام شده خوشبختانه وضعیت مصدومان رضایتبخش اعلام شده و تحقیقات از متهم درخصوص علت و انگیزه ارتکاب این جرم در دست بررسی است.

شجاعی بابیان اینکه  مسئولان انتظامی شیراز با حضور در بیمارستان از مصدومان حادثه عیادت و دلجویی کردند، از شهروندان خواست به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و هرگونه اخبار را از طریق منابع رسمی و خبرگزاری‌های معتبرپیگیری و دریافت کنند.

آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر