زمان مطالعه: 1 دقیقه

یک و نیم کیلو تریاک تریاک بار سفر خانوادگی/ چه کسی زن و شوهر قاچاقچی را لو داد؟

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز از دستگیری اعضای خانواده ۳ نفره و کشف یک و نیم کیلو تریاک خبر داد و گفت: این متهمان در پوشش سفر خانوادگی قصد انتقال مواد مخدر به شهر البرز را داشتند.
23 شهریور 1401
شناسه : 90294
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90294
442+
بالا
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز از دستگیری اعضای خانواده ۳ نفره و کشف یک و نیم کیلو تریاک خبر داد و گفت: این متهمان در پوشش سفر خانوادگی قصد انتقال مواد مخدر به شهر البرز را داشتند.

حادثه 24 -  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز از دستگیری اعضای خانواده ۳ نفره و کشف یک و نیم کیلو تریاک خبر داد و گفت: این متهمان در پوشش سفر خانوادگی قصد انتقال مواد مخدر به شهر البرز را داشتند.

سرهنگ علی سلیم پورگفت: با دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی قصد دارد مقداری مواد مخدر از استان‌های جنوب شرقی خریداری و به شهر کرج منتقل کند، بررسی موضوع در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز افزود: در ادامه تحقیقات انجام شده مشخص شد که متهم با همکاری همسر و به همراه داشتن کودک خردسالشان تحت پوشش مسافرت خانوادگی با یک دستگاه خودروی سواری پژو مواد مخدر را به شهر کرج منتقل خواهد کرد.

سرهنگ سلیم پور با بیان این که نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و دستور دستگیری و جلب متهمان صادر شد، افزود: پس از کنترل محور‌های مواصلاتی به شهر کرج، خودروی متهمان قبل از ورودی شهر در ابتدای جاده کرج-چالوس شناسایی، ماموران این پلیس موفق به توقف خودرو و دستگیری اعضای این خانواده قاچاقچی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز می گوید: در بازرسی از خودروی متهمان مقدار یک ونیم کیلوگرم تریاک کشف شد.

او افزود: متهمان به مقر پلیس منتقل و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر