زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری زن و شوهر سارق طلا در رفسنجان

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از دستگیری سارقان ۴ میلیارد ریال طلا از منزل یک شهروند همراه با دستگیری عاملان خرید طلاهای مسروقه در این شهرستان خبر داد.
22 شهریور 1401
شناسه : 90262
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90262
417+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از دستگیری سارقان ۴ میلیارد ریال طلا از منزل یک شهروند همراه با دستگیری عاملان خرید طلاهای مسروقه در این شهرستان خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از دستگیری سارقان ۴ میلیارد ریال طلا از منزل یک شهروند همراه با دستگیری عاملان خرید طلاهای مسروقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اکبر نجفی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت طلا و اشیا قیمتی از یک منزل در رفسنجان، ماموران پاسگاه اسماعیل‌آباد بخش نوق با بررسی صحنه سرقت و انجام اقدامات اطلاعاتی بعدی به دست داشتن یک آقا و خانم در این سرقت‌ها پی بردند.

وی افزود: در ادامه ماموران پس از اطمینان از موضوع، این دو نفر که زن و شوهر بودند را هنگام تردد در سطح شهر دستگیر کردند که این متهمان در مواجهه با مدارک و شواهد موجود به سرقت طلاجات و اشیای قیمتی از منزل مورد نظر و همچنین فروش آنها به افرادی با هویت مشخص اعتراف کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با اشاره به دستگیری ۲ متهم به سبب خرید طلاجات سرقتی تصریح کرد: از مخفیگاه آنان یک جفت گوشواره، گردن‌بند و دستبند طلا به همراه ۲ عدد جام و تعدادی مجسمه نقره و برخی اقلام دیگر به ارزش در مجموع ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و این متهمان سابقه‌دار با تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی شدند.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر