زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری عامل تیراندازی به ۲ خودرو در منوجان

فرمانده انتظامی شهرستان منوجان از دستگیری یک نفر عامل تیراندازی به دو دستگاه خودروی عبوری از محور اصلی این شهرستان خبر داد.
21 شهریور 1401
شناسه : 90235
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90235
384+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان منوجان از دستگیری یک نفر عامل تیراندازی به دو دستگاه خودروی عبوری از محور اصلی این شهرستان خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان منوجان از دستگیری یک نفر عامل تیراندازی به دو دستگاه خودروی عبوری از محور اصلی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منوچهر نوری امروز ۲۱ شهریورماه در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس منوجان در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور کهنوج-منوجان و بر اساس بازجوئی های انجام شده از متهمی که در رابطه با یک مورد تیراندازی دیگر دستگیر شده بود به هویت عامل تیراندازی اخیر پی بردند.

وی افزود: در این رابطه ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از حضور عامل اصلی این تیراندازی در منزل پدری اش مطلع و طی عملیاتی این متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی منوجان بیان کرد: این متهم در بازجوئی های انجام شده به انجام تیراندازی به سمت ۲ خودرو در حوزه استحفاظی شهرستان کهنوج طی سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ که به همین سبب تحت تعقیب نیز بود، اعتراف کرد و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر