زمان مطالعه: 3 دقیقه

ناکامی سارقان مسلح در سرقت از طلافروشی شرق تهران با حضور به موقع پلیس

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ عضو یک باند سرقت مسلحانه های نافرجام طلافروشی‌های تهران خبر داد.
21 شهریور 1401
شناسه : 90217
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90217
364+
بالا
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ عضو یک باند سرقت مسلحانه های نافرجام طلافروشی‌های تهران خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ عضو یک باند سرقت مسلحانه های نافرجام طلافروشی‌های تهران خبر داد.

سرهنگ کارآگاه  علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از طلافروشی در شرق تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات میدانی کارآگاهان مشخص شد، سارقان پس از مراجعه به طلافروشی مذکور با سلاح کلاشینکف و کلت کمری قصد سرقت از  طلافروشی را داشتند اما با حضور به موقع گشت پلیس و درگیری مسلحانه با آنها، بلافاصله از محل حادثه متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه لاستیک خودروی سارقان هنگام درگیری مسلحانه هدف گلوله قرار گرفت، اما متهمان موفق به فرار شدند ادامه داد:  از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد، متهمان به ناچار خودروی خود را در جنوب تهران رها کرده و با استفاده از سلاح‌های خود جلوی خودرو دیگری را گرفته که‌ پس از ضرب و جرح راننده آن، وسیله نقلیه موردنظر را سرقت کردند.

وی گفت: بنابرحساسیت موضوع تیمی، کارآگاهان بلافاصله وارد عمل شدند و با آغاز رصد‌های اطلاعاتی پی بردند، سارقان که با خودروی سرقتی به یکی از شهرهای غربی کشور مراجعه کرده بودند که شهر مذکور شناسایی شد.

وی افزود: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، بلافاصله راهی شهر مورد نظر شدند و تجسس‌های میدانی را آغاز کردند که‌ در ادامه مخفیگاه یکی از سارقان شناسایی و متهم در مخفیگاهش دستگیر شد‌.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی با بیان اینکه، کارآگاهان توانستند همدست دیگر وی را نیز شناسایی کنند، عنوان کرد: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پی بردند، ۲ نفر از سارقان سوار یک اتوبوس مسافربری هستند و قصد دارند به تهران سفر کنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تاکید کرد: با شناسایی اتوبوس مورد نظر هر ۲ متهم در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند و  از چمدان متهمان یک قبضه سلاح کلت کمری و کلاشینکف کشف شد.

ولیپور گودرزی ادامه داد: متهمان در بررسی‌های اولیه صراحتاً به جرم خود مبنی بر ۳ فقره سرقت مسلحانه نافرجام از مغازه های طلافروشی و ۴ فقره سرقت مسلحانه خودرو در طول ۲ سال گذشته در نقاط مختلف تهران باهمکاری  همدست دیگرشان معترف شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت درپایان گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی دیگر در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفتند .

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر