زمان مطالعه: 1 دقیقه

فروش زمین با جعل اسناد در لرستان

فرمانده انتظامی استان لرستان از دستگیری متهم و کشف یک فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۳ میلیارد ریال در شهرستان خرم آباد خبر داد.
21 شهریور 1401
شناسه : 90214
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90214
252+
بالا
فرمانده انتظامی استان لرستان از دستگیری متهم و کشف یک فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۳ میلیارد ریال در شهرستان خرم آباد خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی استان لرستان از دستگیری متهم و کشف یک فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۳ میلیارد ریال در شهرستان خرم آباد خبر داد.

سردار یحیی الهی گفت: در پی مراجعه یک شهروند به پلیس آگاهی استان و اعلام اینکه فردی با تهیه اوراق جعلی چند قطعه زمین به ارزش ۱۳ میلیارد ریال از وی کلاهبرداری کرده است، رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با کار‌های اطلاعاتی و پلیسی فرد کلاهبردار را در شهرستان خرم آباد شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان، گفت: متهم در تحقیقات پلیس به یک فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۳ میلیارد ریال اعتراف کرد.

سردارالهی در پایان با هشدار به افراد سودجو و کلاهبردار که پلیس بصورت قاطعانه با آنان برخورد قانونی خواهد کرد، به شهروندان توصیه کرد معاملات و قرارداد‌های خود را در مراکز رسمی و قانونی ثبت کنند تا از دخل و تصرف آن‌ها جلوگیری شود و برای اطمینان از اصالت سند از مراجع صدور آن استعلام بگیرند.

آخرین اخبار «حوادث لرستان» را در صفحه حوادث لرستان و حوادث خرم آباد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر