زمان مطالعه: 2 دقیقه

ماجرای عکس های جنجالی استراحت گربه‌ها روی تخت‌های بیمارستانی کاشان چه بود؟

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در ارتباط با انتشار فیلم گربه‌های خوابیده بر روی برخی از تخت های بیمارستان شهید بهشتی کاشان، توضیحاتی ارائه کرد.
20 شهریور 1401
شناسه : 90201
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90201
366+
بالا
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در ارتباط با انتشار فیلم گربه‌های خوابیده بر روی برخی از تخت های بیمارستان شهید بهشتی کاشان، توضیحاتی ارائه کرد.

حادثه 24 -  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در ارتباط با انتشار فیلم گربه‌های خوابیده بر روی برخی از تخت های بیمارستان شهید بهشتی کاشان، توضیحاتی ارائه کرد.

اخیرا فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن گربه هایی‌ را نشان می دهد که بدون هیچ دغدغه ای بر روی برخی از تخت های بیمارستان شهید بهشتی کاشان خوابیده اند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این ارتباط توضیحاتی ارائه کرده است:

اسلاید تصویری تهیه شده «گربه های در حال استراحت روی تخت در گرمای تابستان»، مربوط به تختهای مازاد بر ظرفیت عادی اورژانس است که در فضای راهرو خارج از ساختمان اصلی بیمارستان و به دور از آفتاب نگهداری شه، تا در موارد نیاز فوری اورژانس و ورود مصدومین زیاد حوادث شهری و جاده ای، پس از نظافت و ملحفه شدن، بصورت فوری برای مصدومین استفاده شود.

بیمارستان شهید بهشتی به جهت احداث در محوطه دشتی بزرگ و راههای دسترسی زیاد، همیشه در دسترس گربه های خانگی بوده که واحد بهداشت و امور عمومی بیمارستان همواره؛ با انواع روشهای گربه گیری، آنها را گرفته و در نقطه ای دور از بیمارستان رها می‌نماید.

با وجود توصیه های مکرر و اکید واحد بهداشت محیط بیمارستان، به جهت حس حیوان دوستی بخشی از بیماران، همراهان، دانشجویان و حتی بعضی از پرسنل و ارائه مقداری از مواد غذایی خود به گربه های اطراف بیمارستان و حتی بعضا نوازش و اخذ عکس و فیلم مهربانانه!، همیشه با معضل تمایل و جذب این حیوان خانگی به اطراف مردم در بیمارستان شهید بهشتی مواجه هستیم و لازم است همشهریان محترم نیز در این خصوص با واحد بهداشت و امور عمومی بیمارستان همراهی نموده و با عدم ارائه غذا به گربه ها در بیمارستان در مسیر ارتقاء بهداشت مرکز را یاری رسانند.

آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر