زمان مطالعه: 1 دقیقه

موبایل‌قاپان حرفه ای محله غیاثی به دام افتادند

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ موبایل‌قاپ خبر داد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعترف کرده‌اند.
20 شهریور 1401
شناسه : 90200
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90200
267+
بالا
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ موبایل‌قاپ خبر داد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعترف کرده‌اند.

حادثه 24 -  رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ موبایل‌قاپ خبر داد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعترف کرده‌اند.

سرهنگ «جلیل موقوفه‌ای» گفت: ماموران کلانتری ۱۱۴ در حال گشت‌زنی در محله غیاثی به یک دستگاه موتورسیکلت کلیک دو ترک با پلاک مخدوش در حال پرسه‌زنی بی‌هدف و زاغ زنی شهروندان مشکوک می‌شوند و متهمان را زیر نظر می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه ماموران در همین حین مشاهده کردند سارقان اقدام به سرقت و موبایل‌قاپی کرده و با سرعت متواری شدند افزود: ماموران وارد عمل شدند و با اعلام مشخصات متهمان به سایر واحد‌های گشتی در یک عملیات ضربتی موتورسیکلت را متوقف و سارقان که با سلاح سرد قصد درگیری با ماموران را داشتند با شگرد‌های پلیسی دستگیر شدند و در بررسی اولیه از متهمان ۲ قبضه سلاح سرد و ۲ دستگاه تلفن‌همراه سرقتی کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان ۲۵ و ۲۸ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت تلفن‌همراه به روش موبایل‌قاپی و تهدید سلاح سرد و ۱۰ فقره سرقت مشابه در شرق تهران معترف شدند و در این رابطه مال‌باختگان شناسایی شدند.

سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به تحقیقات بیش‌تر برای کشف جرائم احتمالی متهمان خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر