زمان مطالعه: 1 دقیقه

برادران نقاش، خانه ای را خالی کردند

سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ برادر نقاش که تحت پوشش نقاشی ساختمان، اموال با ارزش مالک ساختمان را سرقت کرده بودند، خبر داد.
20 شهریور 1401
شناسه : 90194
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90194
289+
بالا
سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ برادر نقاش که تحت پوشش نقاشی ساختمان، اموال با ارزش مالک ساختمان را سرقت کرده بودند، خبر داد.

حادثه 24 -  سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ برادر نقاش که تحت پوشش نقاشی ساختمان، اموال با ارزش مالک ساختمان را سرقت کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ عبدالرضا محمدی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در محله شهرک گلستان و مراجعه مال باخته به کلانتری، رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری این محل بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران با حضور در محل و تحقیقات و پی جویی‌های انتظامی هویت و مشخصات سارقان را شناسایی کردند، افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد سارقان در پوشش کارگران ساختمانی جهت نقاشی وارد منزل شده و پس از غفلت مال باخته اقدام به سرقت اشیاء با ارزش کر ده اند که در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه و با شگرد‌های پلیسی متهمان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان ۳۵ و ۴۰ ساله که دو برادر بودند به جرم خود و سرقت از منزل در پوشش کارگر ساختمانی معترف که اموال سرقت شده اعم از گردنبند طلا و تعدادی اشیاء قیمتی دیگر به ارزش ۲ میلیارد ریال به مال باخته تحویل داده شد.

 سرهنگ محمدی با اشاره اینکه شهروندان توجه داشته باشند حتما از شرکت‌های معتبر برای نظافت و خدمات منزل استفاده کنند تصریح کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر