زمان مطالعه: 1 دقیقه

کشف انواع لوازم جعل و آمپول‌های تقلبی بدنسازی از مخفیگاه جاعلان حرفه ای

رییس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند بزرگ جاعلان آرم برندهای معتبر در تهران خبر داد.
19 شهریور 1401
شناسه : 90151
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90151
277+
بالا
رییس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند بزرگ جاعلان آرم برندهای معتبر در تهران خبر داد.

حادثه 24 -  رییس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند بزرگ جاعلان آرم برندهای معتبر در تهران خبر داد.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی با اشاره به دو مورد از مهمترین پرونده‌های پلیس آگاهی پایتخت در روزهای اخیر گفت: با تحقیقات گسترده توسط ماموران اداره سیزدهم پلیس آگاهی، پلیس موفق به کشف فعالیت یک باند بزرگ جعل آرم‌های شرکت‌های معتبر مواد خوراکی، مواد شوینده و لوازم یدکی شد.

وی ادامه داد: ماموران پس از بررسی‌های اولیه متوجه شدند که چهار مرد جوان با اجاره کردن چهار خانه قدیمی در مناطق گوناگون تهران آرم‌های تجاری شرکت‌های معتبر را جعل کردند و در حال تولید اقلام تقلبی هستند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: با توجه به حساسیت پرونده، ماموران رصدهای اطلاعاتی را شروع و در اسرع وقت محل اختفای چهار جاعل حرفه‌ای را شناسایی کردند.ماموران پس از دریافت این داده‌ها، با هماهنگی قضایی به مخفیگاه‌ متهمان رفتند و در چند عملیات هماهنگ آنها را دستگیر کردند.

گودرزی با اشاره به کشف انواع لوازم جعل و آمپول‌های تقلبی بدنسازی از مخفیگاه این چهارجاعل حرفه‌ای گفت: متهمان پس از انتقال به اداره سیزدهم پلیس آگاهی در تحقیقات صورت گرفته، به جرم خود مبنی بر جعل آرم‌های شرکت‌های معتبر مواد خوراکی، مواد شوینده و لوازم یدکی معترف شدند.

وی در ادامه گفت: با صدور قرار قانونی از سوی دادسرا متهمان برای کشف جرائم احتمالی در اختیار ماموران اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر