زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ همزمان ۳ کودک در استخر آب دامداری

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین از جان باختن ۳ کودک تاکستانی در استخر ذخیره آب دامداری خبر داد.
19 شهریور 1401
شناسه : 90138
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90138
492+
بالا
معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین از جان باختن ۳ کودک تاکستانی در استخر ذخیره آب دامداری خبر داد.

حادثه 24 -  معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین از جان باختن ۳ کودک تاکستانی در استخر ذخیره آب دامداری خبر داد.

سرهنگرحیم خامدی، معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین مرگ دلخراش ۳ کودک در استخر آب دامداریگفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر جان باختن ۳ کودک، در استخر ذخیره آب دامداری، در روستای نرجه شهرستان تاکستان، بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران و در بررسی محل مشخص شد، جان باختگان فرزندان یکی از کارگران دامداری بوده اند که پس از مدتی جستجو، جسد هر ۳ کودک را در استخر ذخیره آب دامداری پیدا کرده است.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: کودکان که برای بازی و شنا از حفاظ سیمانی حاشیه استخر عبور کرده و وارد آب شده بودند، به دلیل عمق زیاد استخر و عدم آشنایی با فنون شنا، دچار این حادثه شدند.

سرهنگ خامدی با تاکید بر اینکه همه ساله در فصل تابستان شاهد حوادث ناگواری از این قبیل بوده ایم که اکثر آن‌ها به دلیل نبود حفاظ مناسب در استخر‌های آب کشاورزی و عدم توجه و نظارت والدین بر فرزندان اتفاق می‌افتد، تصریح کرد: اجساد متوفیان تحویل عوامل بهشت فاطمه (س) شد.

آخرین اخبار «حوادث قزوین» را در صفحه حوادث قزوین حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر