زمان مطالعه: 1 دقیقه

فرار دختر جوان از منزل توسط مرد فریبکار در جنوب تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مرد جوانی که در فضای مجازی دختری را با وعده ازدواج فریب داده و موجب فرار وی از خانه شده بود، خبر داد.
19 شهریور 1401
شناسه : 90136
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90136
421+
بالا
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مرد جوانی که در فضای مجازی دختری را با وعده ازدواج فریب داده و موجب فرار وی از خانه شده بود، خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مرد جوانی که در فضای مجازی دختری را با وعده ازدواج فریب داده و موجب فرار وی از خانه شده بود، خبر داد.

سرهنگ کارآگاه «علی ولیپور گودرزی» رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع مفقودی یک دخترجوان در جنوب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، این دختر جوان از سوی یک مردجوان هدف اغفال گرفته و از خانه فرار کرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع مبنی بر وقوع جنایت، بلافاصه کارآگاهان وارد عمل شدند و با رصدهای اطلاعاتی گسترده و تحقیقات شبانه روزی هویت مرد جوان را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان در گام بعدی، با استفاده از روش‌های نوین پلیسی موفق شدند مخفیگاه مرد جوان را در جنوب تهران شناسایی کنند.

وی افزود: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های قضائی راهی محل مورد نظر شدند و در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و دختر جوان را پیدا کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم فریب دختر جوان در فضای مجازی به بهانه ازدواج معترف شد.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی در ادامه گفت: پرونده متهم برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر