زمان مطالعه: 1 دقیقه

بخشش قاتل داماد پس از 13 سال

زن جوان وقتی با برادرش تماس گرفت و گفت شوهرش او را کتک می زند خون جلوی چشمان برادر را گرفت و راهی خانه خواهرش شد و شوهر خواهرش را به قتل رساند.
19 شهریور 1401
شناسه : 90119
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90119
673+
بالا
زن جوان وقتی با برادرش تماس گرفت و گفت شوهرش او را کتک می زند خون جلوی چشمان برادر را گرفت و راهی خانه خواهرش شد و شوهر خواهرش را به قتل رساند.

حادثه 24 -  زن جوان وقتی با برادرش تماس گرفت و گفت شوهرش او را کتک می زند خون جلوی چشمان برادر را گرفت و راهی خانه خواهرش شد و شوهر خواهرش را به قتل رساند.

این قتل روز سوم تیرماه سال88 در محدوده کلانتری111 هفت‌چنار اتفاق افتاد. آن روز به مأموران پلیس خبر رسید که 2برادر در جریان درگیری با شوهرخواهرشان او را به قتل رسانده‌اند.

کمی بعد مأموران با حضور در محل حادثه 2متهم را بازداشت کردند. تحقیقات مقدماتی نشان می‌داد که یکی از آنها عامل اصلی قتل است.

او وقتی تحت بازجویی قرار گرفت ضمن اعتراف به قتل شوهر خواهرش گفت: در خانه بودم که خواهرم تماس گرفت و گفت شوهرش با او درگیر شده و گفته می‌خواهم تو را بکشم. من هم برای نجات جان خواهرم خودم را به خانه‌شان رساندم. چند دقیقه بعد برادرم هم از راه رسید و با دامادمان درگیر شدیم و من ناخواسته باعث قتلش شدم. این جوان مدتی بعد از دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه و با خواسته مادر مقتول که تنها ولی دم بود به قصاص محکوم شد. از آن زمان تلاش‌های زیادی برای جلب رضایت ولی دم و بخشش قاتل انجام شد اما او حاضر به این کار نمی‌شد.

سرانجام با ادامه تلاش‌ها در واحد صلح و سازش دادسرا این زن بعد از 13سال قاتل پسرش را بخشید. او در جریان اعلام رضایت گفت: وقتی پسرم 4سال داشت شوهرم را از دست دادم و با سختی توانستم پسرم را بزرگ کنم که او هم در این حادثه به قتل رسید. از دست دادن او برایم سخت بود اما برای رضای خدا قاتل را می‌بخشم.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر