زمان مطالعه: 1 دقیقه

مصدومیت نگهبان شهرداری در چاقوکشی در پیاده‌راه سلامت شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری عاملین نزاع و درگیری و چاقوکشی شب گذشته که باعث سلب آرامش و امنیت مردم در پیاده‌راه سلامت این شهر شده بودند، خبر داد.
18 شهریور 1401
شناسه : 90108
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90108
316+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری عاملین نزاع و درگیری و چاقوکشی شب گذشته که باعث سلب آرامش و امنیت مردم در پیاده‌راه سلامت این شهر شده بودند، خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری عاملین نزاع و درگیری و چاقوکشی شب گذشته که باعث سلب آرامش و امنیت مردم در پیاده‌راه سلامت این شهر شده بودند، خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی جمعه ۱۸ شهریور در جمع خبرنگاران  گفت: شب گذشته طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت چند جوان در پیاده‌راه سلامت، که منجر به مصدومیت یک نگهبان شهرداری شده بود، بلافاصله ماموران کلانتری ۲۳ گلدشت به محل درگیری اعزام شدند.

وی افزود: ماموران  ۲ نفر از عاملین اصلی این درگیری را دستگیر و از آنها یک قبضه سلاح سرد کشف کردند، همچنین نگهبان شهرداری که به صورت جزئی مصدوم شده بود توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد که خوشبختانه وضعیت وی رضایتبخش گزارش شده است.

شجاعی در ادامه گفت: در همین راستا برای برخورد با مزاحمین خیابانی  تعداد ۲۲ دستگاه موتورسیکلت که مشغول انجام حرکات نمایشی و رانندگی خطرناک بودند نیز توقیف شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان شیراز تاکید کرد: مخلان نظم و امنیت بدانند که ماموران پلیس هرگز  اجازه عرض اندام و قدرت نمایی را به متخلفان نخواهند داد و با تمام توان و برابر قانون برای برقراری نظم و امنیت تلاش می کنند.

آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر