زمان مطالعه: 2 دقیقه

مرگ مرموز مرد معتاد در کمپ ترک اعتیاد

بازپرس جنایی پایتخت در حال تحقیق درباره مرگ مرموز مردی معتاد در یک کمپ ترک اعتیاد است تا مشخص شود که آیا او به‌دلیل عوارض ناشی از اعتیاد جانش را از دست داده یا قربانی یک جنایت شده است.
17 شهریور 1401
شناسه : 90083
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90083
467+
بالا
بازپرس جنایی پایتخت در حال تحقیق درباره مرگ مرموز مردی معتاد در یک کمپ ترک اعتیاد است تا مشخص شود که آیا او به‌دلیل عوارض ناشی از اعتیاد جانش را از دست داده یا قربانی یک جنایت شده است.

حادثه 24 -  بازپرس جنایی پایتخت در حال تحقیق درباره مرگ مرموز مردی معتاد در یک کمپ ترک اعتیاد است تا مشخص شود که آیا او به‌دلیل عوارض ناشی از اعتیاد جانش را از دست داده یا قربانی یک جنایت شده است.

شامگاه سه‌شنبه به مأموران کلانتری 136فرجام خبر رسید که مردی 35ساله پس از انتقال به یکی از بیمارستان‌های شرق پایتخت جانش را از دست داده است. اطلاعات اولیه حاکی از این بود که این مرد به مواد‌مخدر اعتیاد داشته و چند روزی را در یک کمپ ترک اعتیاد بستری بوده و از آنجا به بیمارستان منتقل شده است. در این شرایط بود که ماجرا به قاضی محمدرضا صاحب جمعی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران گزارش شد و او دستور انجام تحقیقات در این خصوص را صادر کرد. یکی از مسئولان کمپ ترک اعتیاد در جریان تحقیقات به مأموران پلیس گفت: مرد معتاد از چند روز قبل توسط اعضای خانواده‌اش به کمپ ما منتقل شده بود. او مدام داد و بیداد و بی‌قراری می‌کرد تا اینکه یکباره صدایش قطع شد. وقتی بالای سرش رفتیم متوجه شدیم که حالش بد و تشنج کرده است. به همین دلیل فورا او را به بیمارستان منتقل کردیم اما چند ساعت بعد روی تخت بیمارستان فوت شد. با جمع‌آوری این اطلاعات بازپرس پرونده چند دستور مهم صادر کرد.

 نخستین دستور او پلمب کردن کمپ ترک اعتیاد بود. او همچنین دستور داد تا فیلم دوربین‌های مداربسته در کمپ بازبینی و جزئیات بیشتری از وضعیت متوفی و چگونگی انتقال وی به بیمارستان مشخص شود. سومین دستور بازپرس جنایی خطاب به پزشکی قانونی بود تا علت اصلی فوت مرد معتاد مشخص شود. براساس این گزارش تحقیقات برای رازگشایی از مرگ مرموز این مرد همچنان ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر