زمان مطالعه: 1 دقیقه

کلاهبرداری برادر با جعل سند برای تصاحب ارثیه 15 میلیاردی

فرمانده انتظامی استان لرستان از دستگیری جاعل اسناد و مدارک و کشف یک فقره کلاهبرداری ۱۵ میلیاردی در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.
16 شهریور 1401
شناسه : 90073
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90073
286+
بالا
فرمانده انتظامی استان لرستان از دستگیری جاعل اسناد و مدارک و کشف یک فقره کلاهبرداری ۱۵ میلیاردی در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی استان لرستان از دستگیری جاعل اسناد و مدارک و کشف یک فقره کلاهبرداری ۱۵ میلیاردی در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

سردار «یحیی الهی» گفت: در پی اعلام شکایت فردی به پلیس آگاهی لرستان مبنی بر اینکه پدرش چند سال قبل فوت کرده است و برادرش جهت اقدامات سودجویانه و کسب منافع مادی با تنظیم قولنامه‌ای صوری زمینی به مساحت یک هزار مترمربع ارثیه پدری را تصاحب کرده و به فرد دیگری فروخته است، رسیدگی به پرونده در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان لرستان افزود: ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با اخذ قولنامه و اسناد مورد ادعا از شاکی و انجام اقدامات کارشناسی، جعل و دستکاری قولنامه محرز شد.

سردار الهی تصریح کرد: ماموران بلافاصله وارد عمل شدند و پس از کسب مجوز‌های لازم قضائی، متهم را در مخفیگاه خود دستگیر کردند. متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

آخرین اخبار «حوادث لرستان» را در صفحه حوادث لرستان و حوادث خرم آباد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر