زمان مطالعه: 2 دقیقه

دستگیری بدهکار میلیاردی با 60 شاکی در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی استان تهران از دستگیری بدهکاری خبر داد که از سال ۹۵ تاکنون فراری و تحت تعقیب قرار داشت.
16 شهریور 1401
شناسه : 90072
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90072
277+
بالا
جانشین فرمانده انتظامی استان تهران از دستگیری بدهکاری خبر داد که از سال ۹۵ تاکنون فراری و تحت تعقیب قرار داشت.

حادثه 24 - جانشین فرمانده انتظامی استان تهران از دستگیری بدهکاری خبر داد که از سال ۹۵ تاکنون فراری و تحت تعقیب قرار داشت.

سرهنگ امیریان اظهار داشت: پس از دریافت گزارش وبرگ جلب یک متهم از بدهکاران شهرداری پردیس رسیدگی به موضوع در دستور کارکارآگاهان پلیس آگاهی پردیس قرار گرفت.

 وی تصریح کرد: این متهم دارای ۸ پرونده حقوقی با چندین برگ چک بلا محل و برگشتی از سال ۱۳۹۵ تاکنون درخصوص عدم پرداخت خلافی، عدم پرداخت عوارض، عدم پرداخت هزینه‌های مربوط به پروانه ساخت چندین پروژه در پردیس و... با بیش از ۶۰ شاکی در پردیس بوده است

 جانشین فرمانده انتظامی استان گفت:تیمی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان پس از اقدامات گسترده پلیسی متهم که حدود ۶ سال متواری بوده وبه شهرستان‌های پردیس، پاکدشت، آمل ومشهد تردد داشته با توجه به آنکه دستگیری وی بسیار سخت ودشوار بوده ضمن رعایت کامل موازین قانونی وهماهنگی قضائی همکاران پلیس آگاهی به مشهد اعزام که پس از یک هفته بررسی و شناسایی محل اختفای متهم موفق به دستگیری وی شدند.

 سرهنگ شهرام امیریان  افزود: متهم دارای ۶۰ شاکی وبیش از ۲۰۰ میلیارد ریال بدهکاری بوده که توسط پلیس پردیس دستگیر شد.

 وی با تاکید بر اینکه پلیس با قدرت در مقابل هنجارشکنان و مجرمان ایستاده و هرگز اجازه نمی‌دهد تا امنیت و آرامش جامعه مختل شود، از شهروندان خواست تا ضمن توجه به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس در رابطه با پیشگیری از هر گونه اتفاق، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر