زمان مطالعه: 1 دقیقه

سرقت طلاجات زنان مسن توسط 4 زن فالگیر  در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۴ زن فالگیر که با بیهوش کردن افراد مُسن طلاجات آنها را سرقت می‌کردند، خبر داد.
13 شهریور 1401
شناسه : 90043
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90043
498+
بالا
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۴ زن فالگیر که با بیهوش کردن افراد مُسن طلاجات آنها را سرقت می‌کردند، خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۴ زن فالگیر که با بیهوش کردن افراد مُسن طلاجات آنها را سرقت می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در این خصوص اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از زنان مُسن مبنی بر سرقت طلاجات از منازل آنها، موضوع با حساسیت ویژه‌ای در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از شاکیان مشخص شد اعضای یک باند 4 نفره از زنان سارق به صورت دو به دو به منازل افراد مُسن رفته و به بهانه‌های مختلف خود وارد منزل آنها شده و با بیان اینکه در فالگیری تبحر دارند از آنها می‌خواستند تا چشمانشان را برای لحظه‌ای ببندند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: پس از اینکه زنان، چشمانشان را می‌بستند دهان و بینی آنها را گرفته و با دستمالی که آغشته به مواد بیهوشی بود آنها را بیهوش کرده و بلافاصله طلاجات داخل منزل را سرقت کرده و به وسیله یک دستگاه خودروی سواری که راننده نیز همدستشان بود متواری می‌شدند.

 سرهنگ ترکیان بیان کرد: با تلاش شبانه‌روزی و انجام یک سری اقدامات تخصصی و پلیسی مشخصات خودرویی که سارقان از آن استفاده می‌کردند شناسایی و در رصد هوشمندانه کارآگاهان قرارگرفت و درنهایت با اقدامی ضربتی در یکی از خیابان‌های شهر اصفهان متوقف و راننده آن نیز دستگیر شد.

وی تصریح کرد: با دستگیری راننده خودرو و تحقیقات از وی هر 4 زن این باند که در سرقت‌ها دست داشتند نیز دستگیر و به پلیس آگاهی استان اصفهان انتقال یافتند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان تاکنون به 7 فقره سرقت اعتراف کردند، ارزش اموال به سرقت رفته توسط این افراد را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 4 میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

وی با بیان اینکه تمامی مال باختگان این پرونده شناسایی شدند، گفت: چنانچه افراد مُسن دیگری به این شیوه مورد سرقت قرار گرفتند، می‌توانند به منظور شناسایی سارقان و تنظم شکایت به پلیس آگاهی استان اصفهان واقع در شهرک قائمیه مراجعه کنند.

آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر