زمان مطالعه: 1 دقیقه

عاملان ربودن نوجوان 12 ساله در سراوان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند و دستگیری 3 آدم ربا که چندی پیش اقدام به ربودن نوجوان 12 ساله در شهر سراوان کرده بودند، خبر داد.
12 شهریور 1401
شناسه : 90008
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90008
375+
بالا
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند و دستگیری 3 آدم ربا که چندی پیش اقدام به ربودن نوجوان 12 ساله در شهر سراوان کرده بودند، خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند و دستگیری 3 آدم ربا که چندی پیش اقدام به ربودن نوجوان 12 ساله در شهر سراوان کرده بودند، خبر داد.

احمد طاهری امروز  در اظهار داشت: روز یکم شهریور امسال یک مورد آدم ربایی در یکی از محلات شهر سراوان به پلیس گزارش شد که طی آن 3 نفر با مراجعه به در منزل یکی از شهروندان پس از تیراندازی به زور وارد شده و اقدام به ربودن نوجوان 12 ساله سراوانی می کنند.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و انتشار اخبار ضد و نقیض در فضای مجازی، پلیس طی تحقیقات فنی و پلیسی و با استفاده از منابع و مخبرین مخفیگاه آدم ربایان در یکی از خیابانهای این شهر شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متهمین دستگیر، یک دستگاه خودروی پژو405 متعلق به نامبردگان توقیف شد.

وی در ادامه و با تاکید بر اینکه پلیس مقتدرانه با هرگونه ناامنی و اقدامی که فضای جامعه را ملتهب می کند برخورد خواهد کرد.

سردار طاهری در پایان با اخطار به مجرمان مبنی بر برخورد قاطعانه پلیس به آنها گفت: استان سیستان و بلوچستان محل امنی برای این افراد نیست و رفتار مجرمانه و هنجارشکنانه آنها بی پاسخ نخواهد ماند.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر