زمان مطالعه: 2 دقیقه

12روز تلاش برای یافتن جوان ماهیگیر زیر آوار

با گذشت 12روز از ریزش کوه به رودخانه سیمره در استان ایلام و مدفون شدن جوان ماهیگیر زیر آوار، تلاش‌های نیروهای امدادی و مردم محلی برای یافتن او ادامه دارد.
12 شهریور 1401
شناسه : 90003
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/90003
328+
بالا
با گذشت 12روز از ریزش کوه به رودخانه سیمره در استان ایلام و مدفون شدن جوان ماهیگیر زیر آوار، تلاش‌های نیروهای امدادی و مردم محلی برای یافتن او ادامه دارد.

حادثه 24 -  با گذشت 12روز از ریزش کوه به رودخانه سیمره در استان ایلام و مدفون شدن جوان ماهیگیر زیر آوار، تلاش‌های نیروهای امدادی و مردم محلی برای یافتن او ادامه دارد.

31شهریور امسال و زمانی که یاسین بهرامی، مرد جوان دره‌شهری به همراه دوستانش برای ماهیگیری به رودخانه سیمره رفته بود، اتفاق هولناکی رخ داد. یاسین در کنار رودخانه و درست زیر سایه کوهی که مشرف به رودخانه بود سرگرم ماهیگیری بود که ناگهان کوه ریزش کرد و تخته‌سنگ‌های بزرگ به پایین سرازیر شد. اینکه دلیل ریزش کوه چه بود و چطور تخته‌سنگ‌ها به‌صورت ناگهانی و به سمت رودخانه سرازیر شدند هنوز مشخص نیست اما حادثه چنان برق‌آسا بود که یاسین فرصت نکرد خودش را نجات دهد و زیر خروارها آوار و تخته سنگ‌های بزرگ گرفتار شد. به‌دنبال این حادثه، خبرهایی مربوط به گرفتار شدن چند جوان ماهیگیر زیر آوار کوه منتشر شد اما وقتی تیم‌های امدادی به محل حادثه که مکان صعب‌العبور است رسیدند معلوم شد که در زمان حادثه دوستان یاسین در موقعیت دیگری بوده‌اند و تنها کسی که زیر آوار گرفتار شده بود، این جوان دره‌شهری بود.

یاسین متاهل و پدر 2فرزند بود و از همان زمان تلاش‌ها برای آواربرداری و نجات او آغاز شد و مردم با دستان خالی به مصاف تخته‌سنگ‌هایی رفتند که تکان دادن آنها کاری بسیار سخت و دشوار بود و همین باعث شد که عملیات یافتن جوان گمشده به درازا بکشد.

از سوی دیگر تلاش تیم‌های امدادی که از استان‌های ایلام، کرمانشاه و لرستان راهی محل حادثه شده بودند برای کنار زدن آوار با سختی و مشکلات زیادی همراه بود و هر چند از یک هفته قبل دو دستگاه بلدوزر و دو دستگاه بیل مکانیکی به محل حادثه اعزام شدند اما وجود تخته‌سنگ‌های غول‌پیکر و بزرگ عملیات آواربرداری را با مشکل روبه‌رو کرده است. به‌گفته هوشنگ طاهری، فرماندار شهرستان دره‌شهر، به‌علت صعب‌العبور بودن منطقه و حجم وسیع آوار نیاز به ماشین آلات قوی‌تری است و از مسئولان ارشد استانی انتظار می‌رود برای پیدا شدن فرد مفقودی اقدام بیشتری انجام دهند.

آخرین اخبار «حوادث ایلام» را در صفحه حوادث ایلام حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر