زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری عاملان ضرب و شتم پرستار و نگهبان بیمارستان گنبدکاووس

دادستان گنبدکاووس از دستگیری عامل ضرب و شتم کادر درمان و حراست فیزیکی یکی از بیمارستانهای گنبدکاووس خبر داد.
11 شهریور 1401
شناسه : 89976
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/89976
214+
بالا
دادستان گنبدکاووس از دستگیری عامل ضرب و شتم کادر درمان و حراست فیزیکی یکی از بیمارستانهای گنبدکاووس خبر داد.

حادثه 24 -  دادستان گنبدکاووس از دستگیری عامل ضرب و شتم کادر درمان و حراست فیزیکی یکی از بیمارستانهای گنبدکاووس خبر داد.

حسینعلی ایزد صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه استان گلستان با اشاره به لزوم حفظ کرامت کادر درمان و تلاشگران عرصه سلامت، اظهار کرد: همه خادمان به مردم در بخش های مختلف ادارات و نهادها باید مورد احترام قرار گرفته و نقد و اعتراض و ... باید منطقی و از مسیر قانونی صورت بپذیرد.

وی با بیان اینکه صبح دیروز یک نفر با کادر درمان ِ بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس درگیر و به 4 نفر از جمله یک پرستار و سه نفر از نگهبانان این بیمارستان صدمه زد، افزود: بلافاصله پس از گزارش این حادثه دستور بررسی و پیگیری سریع علت و جلب فرد ضارب صادر شد.

دادستان گنبد کاووس از دستگیری عامل ضرب و شتم کادر درمان در این بیمارستان خبر داد و گفت: این فرد هم اکنون بازداشت است و به اتهام ضرب و جرح عمدی و اخلال در نظم و آسایش عمومی در دادسرای این شهرستان برای او پرونده تشکیل شده است.

ایزد با تاکید بر اینکه برخورد با کسانی که در مراکز درمانی این شهرستان اخلال ایجاد کنند، سخت گیرانه خواهد بود، خاطرنشان کرد: این مساله را صریح و شفاف می گوئیم که در برابر این رفتارهای خارج قانون و قاعده اغماضی درکار نخواهد بود.

وی تصریح کرد: نظر به اهمیت حفظ کرامت عزیزان کادر سلامت و درمان، پرونده مخلان نظم و امنیت در مراکز درمانی، با اولویت رسیدگی خواهد شد.

آخرین اخبار «حوادث گلستان» را در صفحه حوادث گلستان و حوادث گرگان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر