زمان مطالعه: 1 دقیقه

ماموران وظیفه‌شناس شهرستان نور کیف حاوی دلار را به صاحبش بازگرداندند

فرمانده انتظامی شهرستان نور از بازگرداندن ۹۵۰ دلار و ۳۰ میلیون ریال وجه نقد به صاحبش توسط ماموران وظیفه شناس این شهرستان خبر داد.
07 شهریور 1401
شناسه : 89923
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/89923
253+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان نور از بازگرداندن ۹۵۰ دلار و ۳۰ میلیون ریال وجه نقد به صاحبش توسط ماموران وظیفه شناس این شهرستان خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان نور از بازگرداندن ۹۵۰ دلار و ۳۰ میلیون ریال وجه نقد به صاحبش توسط ماموران وظیفه شناس این شهرستان خبر داد.

علی اکبر قلی پور در تشریح این خبر گفت: همکاران پاک دست ما در بخش های مختلف انتظامی هدفی جز خدمت به مردم ندارند و امین اموال و امنیت شهروندان هستند.

وی افزود: ماموران گشت کلانتری «بنفشه‌ده» حین جمع آوری صحنه تصادف و انتقال خودروی مصدومان متوجه یک کیف زنانه حاوی ۹۵۰ دلار ارز و ۳۰ میلیون ریال وجه در صحنه تصادف می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور با بیان اینکه ماموران حاضر در صحنه، اموال مصدومان را پس از صورتجلسه به امانت نگهداری کردند، اظهار کرد: مصدومان حادثه پس از مداوا با حضور در کلانتری کیف حاوی پول و ارز خارجی خود را دریافت می کنند.

قلی پور در پایان خاطرنشان کرد: صاحب کیف پول پس از تحویل گرفتن محتویات داخل آن، کمال سپاس و قدردانی خود را از پلیس ابراز و وجود پلیس اسلامی و صادق را مایه دلگرمی و قوت قلب اقشار اجتماعی دانست.

آخرین اخبار «حوادث مازندران» را در صفحه حوادث مازندران و حوادث ساری حادثه 24 بخوانید.

 صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر