زمان مطالعه: 1 دقیقه

سرقت خاور برای تهیه مواد مخدر در تهران

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از شناسایی سارقی که یک دستگاه خودروی خاور را برای تهیه مواد مخدر سرقت کرده بود خبر داد.
06 شهریور 1401
شناسه : 89896
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/89896
155+
بالا
سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از شناسایی سارقی که یک دستگاه خودروی خاور را برای تهیه مواد مخدر سرقت کرده بود خبر داد.

حادثه 24 -  سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از شناسایی سارقی که یک دستگاه خودروی خاور را برای تهیه مواد مخدر سرقت کرده بود خبر داد.

سرهنگ «محمد جلینی» گفت: شب گذشته ماموران کلانتری مسعودیه حین گشت‌زنی در سطح شهر به راننده یک دستگاه کامیونت خاور که به صورت نامتعارف رانندگی می‌کرد، مشکوک شدند.

وی افزود: با استعلام از سامانه پلیس مشخص شد این خودرو فاقد سابقه سرقت می‌باشد، ولی ماموران برای بررسی بیش‌تر دستور توقف خودرو را اعلام و با توقیف خودرو به بررسی مدارک آن می‌پردازند.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران ابراز داشت: راننده خودرو در بررسی‌های اولیه به سرقت خودروی خاور از محله تهران نو اعتراف و اظهار کرد: برای تهیه مواد مخدر خودرو را به تازگی سرقت کرده است و قصد فروش آن را داشته که بلافاصله شناسایی و دستگیر شده است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: تحقیقات در خصوص کشف جرائم احتمالی متهم ادامه دارد و متهم برای سیر مراحل قانونی به کلانتری انتقال یافت.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر