زمان مطالعه: 1 دقیقه

آدم ربایی دو میلیاردی در خیابان سبلان/ شکنجه مرد میانسال توسط گروگانگیران

3 مرد جوان برای اخاذی و دریافت ۲میلیارد تومان پول، اقدام به آدم‌ربایی یک مرد میانسال کردند.
06 شهریور 1401
شناسه : 89893
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/89893
348+
بالا
3 مرد جوان برای اخاذی و دریافت ۲میلیارد تومان پول، اقدام به آدم‌ربایی یک مرد میانسال کردند.

حادثه 24 -  3 مرد جوان برای اخاذی و دریافت ۲میلیارد تومان پول، اقدام به آدم‌ربایی یک مرد میانسال کردند.

یکشنبه ششم شهریورماه، رسیدگی به پرونده آدم‌ربایی یک مرد میانسال در خیابان سبلان در دستور کار بازپرس شعبه هشتم داسرای امور جرائم جنایی قرار گرفت.

تحقیقات ابتدایی بازپرس پرونده نشان داد، دوم شهریورماه، شاکی پرونده برای خرید یک گوشی موبایل به‌پیشنهاد 3 مرد جوان که با آنها اختلافات مالی هم داشته، وارد یک مغازه موبایل‌فروشی در خیابان سبلان شده است.

از سوی دیگر بررسی‌های بیشتر مشخص کرد متهمان به‌دلیل اختلافات مالی در ابتدا مرد میانسال را در نزدیکی مغازه موبایل‌فروشی هدف ضرب‌وجرح قرار دادند و با بستن چشمان وی به‌سمت مکانی نامعلوم با یک خودرو حرکت کرده‌اند.

روند تحقیقات نشان داد متهمان مرد میانسال را به یک خانه در مکانی نامعلوم منتقل و پس از ضرب‌وشتم وی با چاقو به‌صورت تماس تلفنی درخواست 2 میلیارد تومان پول از اعضای خانواده وی کردند که در این موضوع موفق نشدند.

در ادامه مشخص شد متهمان پس از ضرب‌وجرح و آدم‌ربایی، مرد میانسال را در خیابانی نامشخص رها کردند که مرد میانسال پس از آزادی از چنگال آدم‌ربایان برای شکایت به دادسرای امور جنایی مراجعه کرده است.

تحقیقات در خصوص این پرونده توسط محمدامین تقویان؛ بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم جنایی ادامه دارد و کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی برای دستگیری متهمان وارد عمل شده‌‌اند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر