زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ هولناک 2 نفر در جاده اراک- قم

در حادثه برخورد یک دستگاه خودروی کامیون با سواری ۲۰۶ دو نفر از سرنشینان خودروی سواری در دم فوت کردند و راننده آن مجروح شد.
06 شهریور 1401
شناسه : 89875
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/89875
620+
بالا
در حادثه برخورد یک دستگاه خودروی کامیون با سواری ۲۰۶ دو نفر از سرنشینان خودروی سواری در دم فوت کردند و راننده آن مجروح شد.

حادثه 24 -  در حادثه برخورد یک دستگاه خودروی کامیون با سواری ۲۰۶ دو نفر از سرنشینان خودروی سواری در دم فوت کردند و راننده آن مجروح شد.

سرهنگ  محمد پور شمس  رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان در این باره گفت: بنا بر گزارشی از وقوع یک سانحه رانندگی در محور اراک - قم به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم های امدادی و انتظامی به محل اعزام شدند و در بررسی اولیه مشخص شد یک دستگاه خودروی کامیون با یک دستگاه سواری 206 برخورد کرده که در این سانحه دو نفر از سرنشینان خودروی سواری در دم جان باخته و راننده آن مجروح شده است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: مصدوم سانحه بلافاصله به مرکز درمانی منتقل و صحنه تصادف نیز از سوی کارشناس پلیس راه بازدید شد.

سرهنگ  پور شمس  خاطر نشان کرد: علت این سانحه در بازدید کارشناس پلیس راه عدم توجه به جلو راننده خودروی سواری به علت خستگی و خواب آلودگی اعلام شد.

آخرین اخبار «حوادث قم» را در صفحه حوادث قم حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر