زمان مطالعه: 1 دقیقه

حمله گوشی قاپ خشن به ماموران در جنوب تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری تبعه یکی از کشور‌های همسایه که با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کرد، خبر داد.
05 شهریور 1401
شناسه : 89861
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/89861
382+
بالا
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری تبعه یکی از کشور‌های همسایه که با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کرد، خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری تبعه یکی از کشور‌های همسایه که با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کرد، خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی در جنوب تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک موتورسیکلت مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند. بررسی‌های ابتدایی نشان داد، راکب موتورسیکلت سارق حرفه‌ای و گوشی‌قاپ به عنف بوده و چند روز قبل نیز با ماموران پلیس درگیر و متواری شده است.

سرهنگ کارآگاه «علی ولی‌پور گودرزی» گفت: بنابرحساسیت موضوع کارآگاهان بلافاصله وارد عمل شدند و دستور ایست موتورسیکلت را صادر کردند. متهم پس از مشاهده گشت پلیس متواری شد و با حرکات مارپیچ و ترمز‌های ناگهانی در خیابان‌های جنوبی تهران باعث خسارت به خودرو‌های شهروندان شد.

وی افزود: کارآگاهان با طرح مهار، موتورسیکلت را متوقف و با فنون رزمی سارق جوان را که قصد داشت به پلیس حمله کند را دستگیر کردند. متهم اهل یکی از کشور‌های همسایه است که پس از انتقال به اداره هجدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر بیش از ده‌ها فقره سرقت گوشی‌قاپی به عنف از شهروندان و حمله به ماموران پلیس اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران در پایان خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر