زمان مطالعه: 1 دقیقه

سارقان خانه ای در محله نصر دستگیر شدند

سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری باند سارقان منزل ۲۴ ساعت پس از سرقت با هوشیاری پلیس خبر داد و گفت: متهمان با خودرو سرقتی دستگیر شدند.
05 شهریور 1401
شناسه : 89860
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/89860
147+
بالا
سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری باند سارقان منزل ۲۴ ساعت پس از سرقت با هوشیاری پلیس خبر داد و گفت: متهمان با خودرو سرقتی دستگیر شدند.

حادثه 24 -  سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری باند سارقان منزل ۲۴ ساعت پس از سرقت با هوشیاری پلیس خبر داد و گفت: متهمان با خودرو سرقتی دستگیر شدند.

سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در محله «نصر» رسیدگی به موضوع و دستگیری سارقان را تیمی از ماموران کلانتری نصر بر عهده گرفته و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

سرهنگ «عبدالرضا محمدی» با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی مشخصات باند سه نفره سارقان را شناسایی کردند افزود: ماموران کلانتری در گشت‌زنی‌های هدفمند خودروی متهمان را در محله «تهران ویلا» مشاهده شد.

سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در این عملیات ۲ تن از متهمان دستگیر، ولی متهم سوم از محل گریخت.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان ۴۲ و ۴۵ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت منزل در محله نصر و همچنین سرقت خودرو با همدستی یکدیگر اعتراف و هر ۲ مال‌باخته شناسایی و به کلانتری دعوت شد.

سرهنگ محمدی در پایان گفت: تحقیقات بیش‌تر برای کشف جرائم احتمالی متهمان و دستگیری متهم متواری ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر