زمان مطالعه: 1 دقیقه

هلاکت عامل تیراندازی تعویض روغنی کرج در تهران

فرار 2 برادر شرور که با حمله به یک تعویض روغنی در کرج دست به جنایت مسلحانه زده بودند، با شلیک پلیس در پایتخت پایان یافت. یکی از این 2 برادر به ضرب گلوله پلیس کشته و دیگری زخمی شد.
05 شهریور 1401
شناسه : 89821
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/89821
487+
بالا
فرار 2 برادر شرور که با حمله به یک تعویض روغنی در کرج دست به جنایت مسلحانه زده بودند، با شلیک پلیس در پایتخت پایان یافت. یکی از این 2 برادر به ضرب گلوله پلیس کشته و دیگری زخمی شد.

حادثه 24 -  فرار 2 برادر شرور که با حمله به یک تعویض روغنی در کرج دست به جنایت مسلحانه زده بودند، با شلیک پلیس در پایتخت پایان یافت. یکی از این 2 برادر به ضرب گلوله پلیس کشته و دیگری زخمی شد.

2 برادر شرور زمانی تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند که دست به یک جنایت مسلحانه در گوهردشت کرج زدند. حدود یک ماه پیش بود که آنها به همراه چندین نفر از همدستان‌شان به‌دلیل اختلاف با افرادی که در تعویض روغنی کار می‌کردند، راهی آنجا شدند و برای انتقام‌جویی دست به تیراندازی زدند. در جریان این تیراندازی، یکی از افرادی که در تعویض روغنی کار می‌کرد به قتل رسید و چند نفر نیز زخمی شدند. اشرار نیز پا به فرار گذاشتند که به‌دنبال این حادثه، تحقیقات پلیس آگاهی کرج برای بازداشت عاملان این حمله مسلحانه، آغاز شد. در جریان بررسی‌ها مشخص شد که 2نفر از اشراری که برادر هستند در تهران مخفی شده‌اند.

در این شرایط مأموران پلیس آگاهی کرج شامگاه سه‌شنبه گذشته با دریافت نیابت قضایی، راهی تهران شدند تا متهمان تحت تعقیب را در مخفیگاه شان که حوالی کن بودند، دستگیر کنند. اما متهمان قصد فرار داشتند که در جریان عملیات دستگیری، مأموران پلیس آگاهی کرج اقدام به تیراندازی کردند که یکی از 2 برادر به ضرب گلوله پلیس کشته و دیگری زخمی شد که برای مداوا به بیمارستان انتقال یافت. در این شرایط، گزارش این حادثه مرگبار به قاضی ساسان غلامی، بازپرس جنایی تهران اعلام شد و با دستور وی جسد متوفی به پزشکی قانونی انتقال یافت که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر