زمان مطالعه: 1 دقیقه

سلطان سفید سرشبکه قاچاق موادمخدر در زاهدان به آخر خط رسید

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از دستگیری سرشبکه قاچاق موادمخدر در جنوب شرق کشور معروف به سلطان سفید تبعه کشور افغانستان با گردش مالی 500 میلیارد تومان خبر داد.
03 شهریور 1401
شناسه : 89800
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/89800
659+
بالا
فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از دستگیری سرشبکه قاچاق موادمخدر در جنوب شرق کشور معروف به سلطان سفید تبعه کشور افغانستان با گردش مالی 500 میلیارد تومان خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از دستگیری سرشبکه قاچاق موادمخدر در جنوب شرق کشور معروف به سلطان سفید تبعه کشور افغانستان با گردش مالی 500 میلیارد تومان خبر داد.

سردار احمد طاهری گفت: با اقدامات اطلاعاتی پلیس مواد مخدر فراجا و پلیس مواد مخدر سیستان و بلوچستان سرشبکه توزیع قاچاق مواد مخدر به همراه 10 نفر از همدستانش در چندین باب منزل مسکونی در نقاط مختلف سطح شهرستان زاهدان دستگیر و از متهمان چندین محموله انواع مواد مخدر صنعتی و نیمه صنعتی و 7 دستگاه خودرو و سلاح و مهمات جنگی کشف و توقیف شد.

وی افزود: نامبرده سرشبکه باند بین المللی قاچاق مواد مخدر با هویت و اسامی مختلف در حوزه شمال و مرکز استان سیستان و بلوچستان به همراه ده ها نفر رابط و همدست در زمینه مواد مخدر صنعتی به صورت گسترده فعالیت می کرد.

سردار طاهری افزود: در بازجویی و تحقیقات صورت گرفته، متهم موصوف حساب های مالی خود را در پوشش فروش لوازم یدکی خودرو های سنگین و نیمه سنگین و پارچه فروشی بنحوی که در هریک از این مکان های تجاری که در خارج از استان بود چند دستگاه کارتخوان قرار داده و از آن طریق پول را به حساب خود منتقل می کرد .

وی با تاکید بر اینکه این عمل نوعی پولشویی محسوب می شود افزود گردش مالی حساب های باند وی در استعلام  5 ماهه سال جاری ، بیش از  500 میلیارد تومان اعلام شده است.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر