زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری سارقان طلافروشی های نجف آباد/  سرقت 100 میلیاردی در مرخصی از زندان

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقی که ۱۰۰ میلیارد ریال سکه و طلا از منازل طلافروشی‌های شهرستان نجف‌آباد سرقت کرده بود، خبر داد.
03 شهریور 1401
شناسه : 89799
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/89799
304+
بالا
فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقی که ۱۰۰ میلیارد ریال سکه و طلا از منازل طلافروشی‌های شهرستان نجف‌آباد سرقت کرده بود، خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقی که ۱۰۰ میلیارد ریال سکه و طلا از منازل طلافروشی‌های شهرستان نجف‌آباد سرقت کرده بود، خبر داد.

سردار محمدرضا میرحیدری اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل شهروندان در شهرستان نجف‌آباد و شکایت مال باختگان به پلیس، موضوع با حساسیت خاصی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات صورت گرفته حاکی از این بود که سارق سوژه‌های سرقت خود را از بین طلافروشان انتخاب کرده و پس از تعقیب و شناسایی منازل آنها در فرصتی مناسب که خانه آنها خالی از سکنه بوده به صورت حرفه‌ای وارد منازل شده و طلاجات موجود را به سرقت می‌برد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: کارآگاهان پس از بررسی دقیق صحنه‌های وقوع جرم و جمع آوری آثار و ادله‌های لازم سرانجام با تیزهوشی تمام رد پای یکی از سارقان سابقه‌دار که اهل و ساکن یکی از شهرستان‌های استان بود را در این سرقت‌ها به دست آوردند.

وی ادامه داد: کارآگاهان در جستجوی هوشمندانه برای دستگیری متهم بودند که دریافتند وی به جرم سرقت‌های متعدد منازل در زندان اصفهان به سر می‌برد و سرقت‌های رخ داده را در  زمان‌های مرخصی خود انجام می‌داده است.

سردار میرحیدری بیان کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهم از زندان تحویل و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی شهرستان نجف آباد منتقل شد که در نهایت هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شد به سرقت بیش از 100 قطعه سکه طلا و یک کیلو طلاجات با نگین‌های برلیان از منازل 4 طلافروش شهرستان نجف‌آباد اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: متهم در اعترافات خود عنوان کرد که اموال مسروقه را به 2 مال‌خر فروخته و از محل فروش آنها اقدام به خرید دو باب منزل مسکونی و یک دستگاه خودروی شاسی بلند کرده است که با راهنمایی وی تمامی این اموال شناسایی و توقیف شده و مال‌خران نیز دستگیر و پس از اینکه به جرم خود اعتراف کردند، همگی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر