زمان مطالعه: 1 دقیقه

سقوط خونین زن شیرازی در محل گودبرداری

بانوی ۳۹ ساله‌ای به هنگام عبور از اطراف محل گود برداری پروژه مسکونی به عمق ۳متری، در شیراز سقوط کرد و روانه بیمارستان شد.
03 شهریور 1401
شناسه : 89787
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/89787
379+
بالا
بانوی ۳۹ ساله‌ای به هنگام عبور از اطراف محل گود برداری پروژه مسکونی به عمق ۳متری، در شیراز سقوط کرد و روانه بیمارستان شد.

حادثه 24 -  بانوی ۳۹ ساله‌ای به هنگام عبور از اطراف محل گود برداری پروژه مسکونی به عمق ۳متری، در شیراز سقوط کرد و روانه بیمارستان شد.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز، اعلام کرد: با اطلاع رسانی شهروندان به سامانه ۱۲۵ مبنی بر سقوط شخصی به درون زمین گود برداری شده ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۷ و ۱۲ این سازمان را به محل حادثه واقع در خیابان سلحشور اعزام کرد.

براساس این گزارش: بانوی ۳۹ ساله‌ای در محل احداث یک ساختمان در حال عبور بود که ناگهان به دلیل نبود اعلام هشدار دهنده در اطراف محل گود برداری از ارتفاع ۳ متری به درون زمین گودبرداری شده، سقوط کرد.

با توجه به مصدومیت این فرد از ناحیه پا، آتش نشانان با رعایت اصول ایمنی، وارد محل حادثه شدند و پس از فیکس کردن مصدوم بر روی برانکارد، با استفاده از تجهیزات نجات، وی را با هماهنگی عوامل اورژانس از کف زمین گودبرداری شده به بالا و سطح زمین منتقل کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند تا سریعا به بیمارستان انتقال یابد.

نیرو‌های آتش نشانی پس از ایمن سازی کامل محل حادثه و ارائه تذکرات ایمنی به ماموریت خود پایان دادند.

 آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر