زمان مطالعه: 1 دقیقه

آخرین شنای پدر و پسر در محمودآباد

پدر و پسری که برای شنا وارد محدوده خارج از طرح سالم‌سازی‌ دریا شده بودند، تاوان این اشتباه را با جان‌شان دادند.
03 شهریور 1401
شناسه : 89782
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/89782
348+
بالا
پدر و پسری که برای شنا وارد محدوده خارج از طرح سالم‌سازی‌ دریا شده بودند، تاوان این اشتباه را با جان‌شان دادند.

حادثه 24 -  پدر و پسری که برای شنا وارد محدوده خارج از طرح سالم‌سازی‌ دریا شده بودند، تاوان این اشتباه را با جان‌شان دادند.

این حادثه  سه‌شنبه در محمودآباد اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که مردی 41ساله همراه با پسر 12ساله‌اش برای شنا کردن وارد منطقه‌ای خارج از طرح سالم‌سازی‌ دریا شدند. این محل ازجمله مکان‌هایی است که شنا کردن در آنجا ممنوع است؛ اما این پدر و پسر بی‌توجه به این نکته مهم وارد دریا شدند.

هنوز دقایق زیادی از شروع شنای آنها نگذشته بود که ناگهان هر دو دچار حادثه شدند. هر دوی آنها دست و پا می‌زدند تا جان‌شان را نجات دهند اما تلاش‌شان بی‌فایده بود و چند دقیقه بعد غرق شدند. سرهنگ سیدجعفر ساداتی، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با اعلام این خبر گفت: به‌دنبال کسب خبری درباره غرق شدن دو نفر در سواحل شهرستان محمودآباد، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۱ آن شهرستان به محل حادثه اعزام شدند. آنها در بررسی‌های اولیه دریافتند، پدر و پسر ۴۱ و ۱۲ ساله اهل نیشابور هنگام شنا در خارج از محدوده طرح به‌علت ناآشنایی با فنون شنا جان خود را از دست داده‌اند. او ادامه داد: با حضور گروه‌های امداد و نجات وتلاش مأموران انتظامی، اجساد نامبردگان از دریا بیرون کشیده و به سردخانه تحویل داده شد. سرهنگ ساداتی همچنین به شهروندان و مسافرانی که برای شنا به دریا مراجعه می‌کنند هشدار داد که خارج از طرح سالم‌سازی‌ دریا و مناطق ممنوعه شنا نکنند.

آخرین اخبار «حوادث مازندران» را در صفحه حوادث مازندران و حوادث ساری حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر