زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری عامل تیراندازی در یک قهوه خانه درآمل

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری یکی از اراذل و اوباش که با تیراندازی باعث اخلال در نظم عمومی شهرستان آمل شده بود، خبر داد.
01 شهریور 1401
شناسه : 89737
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/89737
565+
بالا
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری یکی از اراذل و اوباش که با تیراندازی باعث اخلال در نظم عمومی شهرستان آمل شده بود، خبر داد.

حادثه 24 -  جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری یکی از اراذل و اوباش که با تیراندازی باعث اخلال در نظم عمومی شهرستان آمل شده بود، خبر داد.

سید موسی حسینی با اعلام خبر فوق گفت: در پی یک مورد شرارت و ایجاد رعب و وحشت توسط یکی از اراذل و اوباش سابقه دار که با تیراندازی در یک قهوه خانه در حوالی منطقه امام زاده عبدا... شهرستان آمل باعث اخلال در نظم عمومی شده بود، دستگیری وی در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این فرد شرور، ماموران انتظامی را نیز تهدید کرده بود، با اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، مخفیگاه وی در یکی از روستاهای اطراف شهرستان آمل شناسایی شد.

جانشین انتظامی استان مازندران تصریح کرد: ماموران با هماهنگی قضایی و در عملیاتی غافلگیرانه، این شرور سطح یک منطقه را دستگیر و یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز به همراه ۱۵ عدد فشنگ از وی کشف کردند.

حسینی با اشاره به اشراف اطلاعاتی پلیس، گفت: تمامی فعالیت ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان در چهارچوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آنان برخورد خواهد شد.

آخرین اخبار «حوادث مازندران» را در صفحه حوادث مازندران و حوادث ساری حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر