زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری زورگیران شمال تهران لحظاتی پس از سرقت

سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ زورگیر حرفه ای شمال تهران لحظاتی پس از سرقت خبر داد و گفت : متهمان به ۵ فقره زورگیری اعتراف کرده اند.
01 شهریور 1401
شناسه : 89734
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/89734
240+
بالا
سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ زورگیر حرفه ای شمال تهران لحظاتی پس از سرقت خبر داد و گفت : متهمان به ۵ فقره زورگیری اعتراف کرده اند.

حادثه 24 -  سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ زورگیر حرفه ای شمال تهران لحظاتی پس از سرقت خبر داد و گفت : متهمان به ۵ فقره زورگیری اعتراف کرده اند.

سرهنگ عبدالرضا محمدی گفت: در پی اعلام ۲ فقره زورگیری در محله سعادت آباد توسط ۲ موتورسوار یک دستگاه موتورسیکلت، بررسی موضوع و دستگیری سارقان را تیمی از ماموران کلانتری شهرک قدس بر عهده گرفتند و گشت زنی های هدفمند را افزایش دادند.

وی با بیان اینکه ماموران در حال گشت زنی های هدفمند، متهمان را در حال زاغ زنی شهروندی مشاهده کردند افزود: سریعا ماموران وارد عمل شدند و هر ۲ متهم را در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بررسی اولیه از آنان سه دستگاه تلفن همراه سرقتی و ۲ قبضه سلاح سرد کشف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان ۳۱ ساله در تحقیقات اولیه به ۵ فقره زورگیری و سرقت تلفن همراه با تهدید سلاح سرد اعتراف و هر ۵ مال باخته تا کنون شناسایی شده اند.

سرهنگ محمدی در پایان با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان ادامه دارد خاطرنشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر