زمان مطالعه: 1 دقیقه

آمار امروز کرونا / سه شنبه 1 شهریور 1401

طبق اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در طول شبانه‌روز گذشته، ۵۶ بیمار مبتلا به کووید۱۹در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری، به ۱۴۳ هزار و ۵۰۵ نفر رسید.
01 شهریور 1401
شناسه : 89728
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/89728
265+
بالا
طبق اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در طول شبانه‌روز گذشته، ۵۶ بیمار مبتلا به کووید۱۹در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری، به ۱۴۳ هزار و ۵۰۵ نفر رسید.

حادثه 24 -  طبق اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در طول شبانه‌روز گذشته، ۵۶ بیمار مبتلا به کووید۱۹در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری، به ۱۴۳ هزار و ۵۰۵ نفر رسید.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، از روز گذشته تا امروز اول شهریور ماه و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۲۲۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۷۲۶ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۱۳ هزار و ۹۲۹ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۶ بیمار مبتلا به کرونا در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۳ هزار و ۵۰۵ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون هفت میلیون و ۲۴۹ هزار و ۴۵۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۱۳۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۳ میلیون و ۶۸۱ هزار و ۵۲۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

۲۶۲ شهر در وضعیت قرمز و نارنجی

در حال حاضر ۱۰۶ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۵۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۷۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۳ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند. 

همچنین تا کنون ۶۴ میلیون و ۹۳۷ هزار و ۷۸۰ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۳۱۶ هزار و ۷۷۷ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۴۹۱ هزار و ۱۲۳ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۳ میلیون و ۷۴۵ هزار و ۶۸۰ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۶۸ هزار و ۴۳۳ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

آخرین اخبار اجتماعی را در صفحه اخبار اجتماعی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر