زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرور سابقه‌دار در راسک به دام قانون افتاد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شرور سابقه دار و مسلح که در راسک دست به اقدامات شرورانه زده بود توسط ماموران انتظامی این شهرستان دستگیر شد.
31 مرداد 1401
شناسه : 89683
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/89683
261+
بالا
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شرور سابقه دار و مسلح که در راسک دست به اقدامات شرورانه زده بود توسط ماموران انتظامی این شهرستان دستگیر شد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شرور سابقه دار و مسلح که در راسک دست به اقدامات شرورانه زده بود توسط ماموران انتظامی این شهرستان دستگیر شد.

 سردار احمد طاهری اظهار داشت: ماموران انتظامی راسک در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه خودروی سواری پارک شده در یکی از معابر درون شهری مشکوک شده و جهت بررسی دقیق تر وارد عمل می‌شوند.

وی افزود: شرور سابقه دار با حضور ماموران پلیس با قصد متواری شدن سلاح گرم همراه خود را از شیشه خودرو  بیرون آورده و به سمت ماموران انتظامی نشانه می‌رود که با توجه به هوشیاری ماموران حاضر در صحنه متهم عرصه را بر خود تنگ دیده و در نهایت تسلیم می‌شود.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان و بلوچستان گفت: در بازرسی از خودروی او  تعداد یک قبضه سلاح کلاشنیکف به همراه  ۱۰۵ فشنگ جنگی و پنج عدد خشاب مربوطه کشف شد.

وی بیان کرد: پس از انتقال متهم به مقر انتظامی و استعلام از سوابق وی مشخص شد نامبرده دارای چندین مورد ایجاد رعب و وحشت و اقدام به تیراندازی داشته و جزء اشرار سابقه دار است.

سردار طاهری خاطر نشان کرد: فرماندهی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور مقتدرانه در سیستان  و بلوچستان اجازه نخواهد داد هنجارشکنان و مخلان امنیت عمومی، نظم و آرامش مردم را بهم بزنند.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر