زمان مطالعه: 4 دقیقه

مرگ هولناک اعضای یک خانواده در دریاچه سد

پدربزرگ نوه 5ساله‌اش را سوار استخر بادی کرده و در دریاچه سد با او بازی می‌کرد؛ اما یکباره استخر بادی واژگون شد و هر دو زیر آب رفتند. این حادثه در شرایطی اتفاق افتاد که 2کودک خردسال نیز در ساحل نور قربانی غفلت والدینشان شده و در دریا غرق شدند.
30 مرداد 1401
شناسه : 89640
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/89640
435+
بالا
پدربزرگ نوه 5ساله‌اش را سوار استخر بادی کرده و در دریاچه سد با او بازی می‌کرد؛ اما یکباره استخر بادی واژگون شد و هر دو زیر آب رفتند. این حادثه در شرایطی اتفاق افتاد که 2کودک خردسال نیز در ساحل نور قربانی غفلت والدینشان شده و در دریا غرق شدند.

حادثه 24 -  پدربزرگ نوه 5ساله‌اش را سوار استخر بادی کرده و در دریاچه سد با او بازی می‌کرد؛ اما یکباره استخر بادی واژگون شد و هر دو زیر آب رفتند. این حادثه در شرایطی اتفاق افتاد که 2کودک خردسال نیز در ساحل نور قربانی غفلت والدینشان شده و در دریا غرق شدند.

نخستین حادثه تلخ روز جمعه در دریاچه سد شهر چای در استان آذربایجان غربی اتفاق افتاد. آن روز اعضای خانواده‌ای برای تفریح به ساحل این دریاچه رفته بودند. وقتی کمی گذشت پدر بزرگ خانواده که مردی 57ساله بود نوه 5ساله‌اش را برای بازی به دریاچه برد. او استخر بادی نوه‌اش را باد کرد و او را داخل آن نشاند و خودش هم گوشه استخر بادی را گرفت و داخل آب رفت. پدربزرگ با شوق زیادی استخر بادی را روی آب حرکت می‌داد و نوه‌اش ذوق می‌کرد اما چند لحظه بعد ناگهان استخر بادی واژگون شد و کودک در آب افتاد. پدر بزرگ می‌خواست نوه‌اش را نجات دهد اما خودش هم به دلایل نامعلومی زیر آب رفت. این حادثه در شرایطی اتفاق افتاد که سایر اعضای خانواده شاهد این صحنه هولناک بودند. در چنین وضعیتی بود که مادر کودک طاقت نیاورد و برای نجات فرزند و پدرش داخل آب رفت اما چند لحظه بعد او هم گرفتار شد و در نهایت هر 3عضو این خانواده در دریاچه غرق شدند تا حادثه تلخی رقم بخورد. فرزین رضازاده، رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی در این‌باره گفت: قربانیان این حادثه مردی ۵۷ ساله به همراه دختر ۳۷ ساله و نوه ۵ ساله‌اش از اهالی روستای علیکان از توابع بخش انزل و ساکن منطقه الواج ارومیه بودند. او ادامه داد: پیکر بی‌جان پدر و دختر حادثه‌دیده در دریاچه سد شهر چای از آب خارج شد و عملیات جست‌وجو توسط نیروهای امدادی برای یافتن پیکر کودک ۵ ساله ادامه دارد. رضا‌زاده به نقل از شاهدان عینی گفت: پدربزرگ درحالی‌که نوه خود را در استخر بادی روی آب حرکت می‌داد، استخر بادی واژگون شد و هر دو به عمق دریاچه سقوط کردند و ناپدید شدند. دختر خانواده نیز با دیدن ناپدید شدن پدر و فرزندش، وارد آب شد اما نتوانست کاری از پیش ببرد و خودش نیز قربانی این حادثه دلخراش شد.

در ساحل نور

در دومین حادثه که شامگاه جمعه در ساحل نور اتفاق افتاد نیز 2کودک 5و 7ساله در دریا غرق شدند. ماجرا از این قرار بود که والدین این دو کودک؛ آنها را برای شن‌بازی در منطقه شنا ممنوع رها کرده و خودشان وارد دریا شده بودند که کودکان وارد دریا شده و غرق شدند. مصطفی بلده‌ای، رئیس هیأت نجات غریق نور در توضیح این حادثه گفت: این ۲ کودک 5 و 7ساله که اهل بجنورد بودند، حدود ساعت ۲۰ جمعه در محدوده ساحل تمیشان غرق شدند و اجساد آنها حدود ساعت 23 با کمک ناجیان غریق و نیروهای دریابانی کشف و به پزشکی قانونی منتقل شد. او ادامه داد: خانواده این دو کودک در منطقه شنا ممنوعه با رهاکردن فرزندانشان با هدف شن‌بازی در ساحل خودشان به دریا زده بودند و حتی نیروهای نجات غریق با جت اسکی به آنها تذکر داده بودند ولی وقتی آنها به ساحل برگشتند متوجه شدند که فرزندان‌شان مفقود شده‌اند.

آخرین اخبار «حوادث آذربایجان غربی» را در صفحه حوادث آذربایجان غربی و حوادث ارومیه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر