زمان مطالعه: 2 دقیقه

16 کشته در تصادف کامیون با عابران پیاده در ترکیه

در حادثه برخورد یک دستگاه کامیون با جمعیتی در ترکیه دستکم ۱۶ تن کشته شدند.
30 مرداد 1401
شناسه : 89634
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/89634
257+
بالا
در حادثه برخورد یک دستگاه کامیون با جمعیتی در ترکیه دستکم ۱۶ تن کشته شدند.

حادثه 24 -  در حادثه برخورد یک دستگاه کامیون با جمعیتی در ترکیه دستکم ۱۶ تن کشته شدند.

وزارت بهداشت ترکیه اعلام کرد: در حادثه برخورد یک دستگاه کامیون با تعدادی عابر پیاده دستکم ۱۶ تن جان خود را از دست داده و ۲۹ نفر نیز مصدوم شدند.

وزیر بهداشت ترکیه در صفحه توئیتر خود نوشت: این حادثه زمانی رخ داد که ترمز کامیون عمل کرد و موجب شد کامیون با جمعیت حاضر در محل برخورد کند.

رسانه‌های ترکیه تصاویری منتشر کرده‌اند که نشان میدهد راننده کامیون کنترل وسیله نقلیه را از دست داده و سپس با سرعت بالا به سمت خودروهای اطراف و عابران پیاده که در تلاش برای نجات جان خود بودند، منحرف شد.

همچنین خبرگزاری آناتولی اعلام کرد که مدتی قبل تصادف سه خودرو در همان محل رخ داده بود و نیروهای امدادی از قبل در محل حادثه حضور داشتند که کامیون با جمعیتی برخورد میکند.

این دومین تصادف گزارش شده طی یک روز است. در تصادف نخست نیز برخورد یک دستگاه اتوبوس و آمبولانس در استان غازی عینتاب گزارش شد که بنابر اعلام رسانه‌های محلی ۱۶ کشته برجا گذاشت. همچنین ۲۱ نفر دیگر مصدوم شدند.

به گفته مقامات محلی، یک اتوبوس مسافربری در محل وقوع تصادفی که پیش از آن رخ داده بود با یک دستگاه آمبولانس، یک ماشین آتش نشانی و خودروی حامل خبرنگاران برخورد کرد.

به گزارش العربیه، در هر دو تصادف جاده‌ای در جنوب شرق ترکیه دستکم ۳۲ نفر کشته و ده ها نفر زخمی شدند.

تازه ترین رویدادهای جهان را در صفحه اخبار جهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر