زمان مطالعه: 2 دقیقه

حرکات نمایشی تویوتا هایلوکس در قشم به قیمت جان 2 نوجوان تمام شد

نبود تفرجگاه ها وامکانات تفریحی مناسب در قشم باعث شده حرکات نمایشی خودروها در کنار سواحل به یکی از تفریحات اصلی جوانان تبدیل شود.
29 مرداد 1401
شناسه : 89608
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/89608
418+
بالا
نبود تفرجگاه ها وامکانات تفریحی مناسب در قشم باعث شده حرکات نمایشی خودروها در کنار سواحل به یکی از تفریحات اصلی جوانان تبدیل شود.

حادثه 24 -  نبود تفرجگاه ها وامکانات تفریحی مناسب در قشم باعث شده حرکات نمایشی خودروها در کنار سواحل به یکی از تفریحات اصلی جوانان تبدیل شود.

تیک‌آف و حرکات نمایشی در سواحل، تفریحی خطرناک در بین جوانان قشمی است که گاه‌و‌بیگاه خسارات جبران‌ناپذیر جانی و مالی به جای می گذارد و خانواده‌هایی را در سوگ عزیزان خود می نشاند.

عصر جمعه نیز در حدفاصل جزایر ناز تا شهر سوزا یک دستگاه خودروی تویوتا هایلوکس که 5 نفر سرنشین داشت دچار حادثه شد و 2 نفر از آنان کشته و 3 تن دیگر مصدوم شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم درخصوص این حادثه گفت: دو نوجوان 15 و 21 ساله به علت شدت جراحات وارده به سر و قفسه سینه در محل وقوع تصادف جان باختند.

یاسر مرادی بیان داشت: این تصادف سه مجروح دیگر داشت که دو تن به بیمارستان مراجعه کردند و با انجام اقدامات درمانی شب گذشته مرخص شدند و یک مجروح نیز به بیمارستان مراجعه نکرد.

وی از همه شهروندان تقاضا کرد با رعایت موارد ایمنی و خودداری از انجام حرکات نمایشی حافظ جان خود و سایر افراد جامعه باشند.

این نخستین بار نیست که چنین حادثه ای در سواحل خصوصا سواحل نزدیک به جزایر ناز اتفاق می افتد و در این زمینه بسترسازی برای ایجاد فضاهای تفریحی، کمک  مشارکت بخش خصوصی و خیران و  پای کارآمدن دستگاه‌های ورزشی و فرهنگی شهرستان در راستای توسعه ورزش های مورد علاقه جوانان در بستر امن مورد نیاز است.

آخرین اخبار «حوادث هرمزگان» را در صفحه حوادث هرمزگان و حوادث بندرعباس حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر